eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUzytkowanie auta z turbo › Re: Uzytkowanie auta z turbo
  • Data: 2010-10-28 22:15:26
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:4cc9c5b6$0$27031$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Kurcze, chyba przyznam Ci racje, sorki ;) Ostatnio taki numer miałem z
    >> autem z ASB (alarm po wielu latach uzanł mnie za rabusia) i faktycznie
    >> odbywa się to troche inaczej. W przypadku manuala jest jak piszesz ;)
    > Niestety nie wiem jak się zachowa w wypadku ASB, ale chętnie się dowiem
    > :-)

    Sterownik skrzyni AG4 (AFAIR AG4-01N) po prostu wysprzęgla w przypadku
    wyłączenia silnika, silnik przestaje się kręcić, osprzętu nic nie napędza ;)

    >>> Jedyne co może (ale nie musi) wysiąść od razu to wspomaganie hamulców
    >>> ponieważ nie ma podciśnienia w dolocie - chyba że mamy niezależna
    >>> pompę próżniową jak w TD lub TB napędzana przez silnik.
    >> Jeśli wspomaganie jest sprawne to raczej wystarczy na minimum jedno
    >> dobre hamowanie, niestety testowałem już to.
    > Co ciekawe, u mnie w rajdówce nie ma specjalnej różnicy we wspomaganiu
    > hamulców ...
    > nawet wysprzęglony, ze zgaszonym silnikiem hamuje tak samo. Właśnie
    > sprawdziłem - na przewodzie podciśnienia jest zawór zwrotny. Zatem
    > skuteczność hamulców napewno niezależna jest od pracy silnika

    Jakoś podciśnienie trzeba jednak wytworzyć, więc bez silnika na dłuższą mete
    może być problem :)

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: