  • Data: 2010-10-28 19:53:00
    Temat: Re: Uzytkowanie auta z turbo
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Och, wynalazłeś cylinder ,,ślepak''. Rozwiązanie znane od
    > grubych __kilkudziesięciu lat__ i bardzo rzadko stosowane (nie wiem,
    > wręcz __uniemożliwia__
    > wykonanie pewnych konfiguracji silnika (np. komór
    > daszkowych/sferycznych z zaworami rozchylonymi o pewien kąt).
    Szanowny Kolego!

    50 lat temu był rok 1960.
    Maszyny CNC które BEZ TRUDU wykonają te zadania
    są dostępne od jakiś 30 lat.
    Dzisiaj to może Pan sobie wybrać maszynę, która wykona to szybciej.

    Ten jednolity materiał - no to już nie wiem, czy to przeszkoda.
    Na tym polu brak mi doświadczeń, ale argumentacji przeciw pewnie jest masa.
    Mnie bardziej interesują za:
    1) Szybszy czas montażu,
    2) brak problemów z uszczelkami pracującymi w najbardziej
    ekstremalnych temperaturach i ciśnieniach w silniku.
    3) zmniejszenie liczby postów na p.m.s w sprawie uszczelek głowicy :-)
    Mimo, że często mamy odmienne zdanie, to cenię Pana za doświadczenie.
    Z doświadczenia jednak powinien wynikać rozwój.
    W przeciwnym razie zbieramy doświadczenie przez całe życie, aby
    zatrzymywać rozwój.
    Paradox.
    S.