  • 31. Data: 2012-12-23 00:26:39
    Temat: Re: Uwaga kierowcy: jest zgoda na wyższe mandaty!
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > no i masz to co napisałem w pierwszym zdaniu. John zauważa minimalną
    > dziurkę w Twoim pomyśle(bezsensowną zresztą), więc cały pomysł jest do
    > dupy, innego pomysłu niema, wiec radary/mandaty to syf i niech policja
    > łapie przestępców. A +30 na zabudowanym jest OK.
    >
    > Do czasu aż członek rodziny Johna nie zostanie potrącony....

    Do czasu aż zrozumiesz

    > i lecimy z argumentami z piaskownicy. Do pewnego stopnia doskonale maskują
    > braki w kulturze i inteligencji.

    Tak, twojej

  • 32. Data: 2012-12-23 00:30:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>

    > Po pierwsze: przekraczam tę prędkość jeżeli warunki na to pozwalają. Po
    > drugie: nie "mogę popełnić" tylko popełniam i owszem - biorę za to
    > odpowiedzialność.

    Na czym ta odpowiedzialność polega ? Załóżmy, że pomylisz się tak, że kogoś
    zabijesz i co zrobisz ? To w ogóle nic nie ma do mandatów...

  • 33. Data: 2012-12-23 00:32:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>

    > Prowadząc samochód patrzę na drogę i w 99% widzę jednak znaki. Mam na tyle
    > podzielną uwagę, że potrafię rozmawiać i prowadzić. Jeżeli Ty nie masz, to
    > może powinieneś pomyśleć o oddaniu prawa jazdy...?

    Myślę, że lepiej, gdybyś Ty je oddał

  • 34. Data: 2012-12-23 13:51:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Myślę, że lepiej, gdybyś Ty je oddał

    Marek to mlodziez, z niewielkim doswiadczeniem . Niedawno zrobil PJ i wydaje mu sie ,

    ze zjadl wszystkie rozumy. Nadzieje sie kilka razy to zmieni zdanie ;)

    sz.

  • 35. Data: 2012-12-23 14:07:38
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Śmieszne.
    > Ludzie kupują samochody za kilkadziesiąt, kilkaset tysięcy złotych a potem
    > płaczą, że nie stać ich na 2k mandatu.

    Tych za kilkaset jak placa ze swoich lub nie swoich ale prezesow to stac, podobnie z
    paliwem. Oni sie bardziej martwia punktami.
    Kilkadziesiat to zadne pieniadze.

    sz.

  • 36. Data: 2012-12-23 20:22:07
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    John Kołalsky, Sun, 23 Dec 2012 00:30:31 +0100, pl.misc.samochody:

    > Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>

    > Na czym ta odpowiedzialność polega ?

    Skoro nie wiesz, jakie mogą być konsekwencje łamania przepisów to może...
    Oddaj prawo jazdy?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 37. Data: 2012-12-23 20:24:08
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    szufla, Sun, 23 Dec 2012 14:07:38 +0100, pl.misc.samochody:

    > Kilkadziesiat to zadne pieniadze.

    47 1140 2004 0000 3502 5086 9790 - skoro "kilkadziesiąt tysięcy złotych" to
    żadne pieniądze to liczę na przelew na te kilkadziesiąt. :-)

  • 38. Data: 2012-12-23 20:25:35
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    szufla, Sun, 23 Dec 2012 13:51:22 +0100, pl.misc.samochody:

    > Marek to mlodziez, z niewielkim doswiadczeniem . Niedawno zrobil PJ i wydaje mu sie
    ,
    > ze zjadl wszystkie rozumy. Nadzieje sie kilka razy to zmieni zdanie ;)

    Nadzieję na warunki, czy na policję? Bo na jedno i drugie się nadziałem
    kilkukrotnie...

  • 39. Data: 2012-12-23 22:00:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.12.2012 20:25, Marek 'marcus075' Karweta pisze:
    > szufla, Sun, 23 Dec 2012 13:51:22 +0100, pl.misc.samochody:

    > Nadzieję na warunki, czy na policję? Bo na jedno i drugie się nadziałem
    > kilkukrotnie...

    moja matka jeździ ok 10 tyś rocznie od 1979 roku. zero mandatów, zero
    szkód z oc. Ja z żoną trochę mniejszy staż na drogach, razem w życiu
    dostaliśmy nie więcej niż 5 mandatów, za gapiostwo. tak się da żyć, da
    się jeździć. po prostu trzeba nad sobą panować, jak w każdej innej
    chwili życia.
    wtedy fotoradary i pomiary odcinkowe fruwają i powiewają...

    ToMasz

  • 40. Data: 2012-12-23 22:03:52
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.12.2012 19:27, Marek 'marcus075' Karweta pisze:
    > WW, Sat, 22 Dec 2012 12:45:18 +0100, pl.misc.samochody:

    > Opcja alternatywna to ŚCIŚLE określone stawki (vide Słowacja), a nie
    > widełki.

    Polak wszystko obejdzie i wymiga się. Opcja alternatywna to zaplombowany
    na stałe GPS i odczyt na stacji diagnostycznej. Albo olejmy ograniczenia
    prędkości, pod warunkiem że płacimy w 100% za wyrządzone szkody? Za
    auto, akcje ratunkową, szpital, rentę...
    ToMasz