  • 21. Data: 2010-06-11 14:29:56
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:hutdv8$aip$3@mx1.internetia.pl...
    > No ale wysyła te MMSy czy nie?

    Ja to kiedyś z ciekawości na swoim prywatnym numerze przetestowałem. Po
    pierwszym wysłanym smsie nic nie dostałem. Za to przyszło info, żeby im coś
    jeszcze wysłać na zasadzie, którą pierwszą wiadomość chce otrzymać. Ogólnie
    firma Creative Team to, moim zdaniem, banda oszustów, którymi powinien już dawno
    zająć się prokurator. Ja pierwszego takiego smsa dostałem rok temu.

    Pzdr,
    Jarek Ossowski

  • 22. Data: 2010-06-11 14:53:10
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Oszustwem jest to, że piszą o MMSie a to nie jest MMs. I nie ważne już od
    > kogo :)

    jesli nie ma mms, to jest podstawa do reklamacji, ale niekoniecznie jest o
    oszustwo
    ogolnie z niektorych postow zalatuje socjalistycznym jeczeniem, jaki to ktos
    jest niedobry i jak go trzeba scigac prokuratorem, milicjantem i w ogole
    wszelkimi harcerzami
    osobiscie jestem przeciwnikiem takiej praktyki, jaka zostala tu opisana, ale
    jest to wylacznie niechec w aspekcie moralnym, a nie prawnym
    aby mozna bylo kogos scigac, nalezy oszustwo udowodnic, tymczasem wiekszosc
    takich podmiotow dziala legalnie, wysylajac smieci w zamian za pare zlotych
    piszac "smieci" mam na mysli loga, dzwonki, obrazki itp., ktore nie sa warte
    10% ceny sms
    niemniej jednak dopoki cena jest wyraznie podana, regulamin jest dostepny i
    nie ma zadnych niedomowien, to sprawa jest czysta
    chronic mozna dzieci przed pedofilami, ale jesli ktos kupuje/dostaje
    telefon, to niech zadna o siebie, a nie wysyla bzdurne sms na nieznane
    numery
    volenti non fit iniuria

  • 23. Data: 2010-06-11 16:53:07
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

    > jesli nie ma mms, to jest podstawa do reklamacji, ale niekoniecznie jest o
    > oszustwo
    Błąd podpadający pod reklamację zawsze się może zdarzyć ale tutaj mamy
    do czynienia ze z góry zaprogramowany system nastawiony na wyciąganie kasy.
    Poczytaj trochę.
    Następny sms przychodzi z pytaniem czy jesteś kobietą czy mężczyzną
    zamiast rzeczonych zdjęć i nie jest to błąd tylko właściwość.

> [...]
    > osobiscie jestem przeciwnikiem takiej praktyki, jaka zostala tu opisana, ale
    > jest to wylacznie niechec w aspekcie moralnym, a nie prawnym

    Przecież my cały czas żyjemy w socjalistycznym państwie (no dobra
    zgodnie z obowiązującą poprawnością - opiekuńczym)
    Jak już to państwo takie jest to niech będzie konsekwentne.
    Jak możesz wątpić w unijne dyrektywy ;-)

  • 24. Data: 2010-06-11 17:10:03
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 16:53, brum pisze:

> [...]
    > jest niedobry i jak go trzeba scigac prokuratorem, milicjantem i w ogole

    Domyślam się że piszesz to w świetle że każdy bierze odpowiedzialność za
    swoje czyny. Z tym się zgadzam. Ale nie marsz racji. Kupuje za 2.44 i
    nie dostaje. Tak, to jest oszustwo.

> [...]
    > piszac "smieci" mam na mysli loga, dzwonki, obrazki itp., ktore nie sa warte

    Ale to jest coś innego. Kupuje dzwonek i dostaje. Kupuje logo i też
    dostaje. A tam dostajesz to co kupujesz?

    > niemniej jednak dopoki cena jest wyraznie podana, regulamin jest dostepny i
    > nie ma zadnych niedomowien, to sprawa jest czysta

    Niedomówienie to pestka, tu po prostu nie dostajesz to za co płacisz.
    Ciekawe właśnie jak tam wygląda regulamin :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 25. Data: 2010-06-11 17:43:07
    Temat: Re: Uwaga! Masz az 4 nowe wiadomosci MMS -
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 10:58:29 +0200, Amir napisał(a):

    > a nie ma jakiegos programu na symbiana, co to by uniemozliwil wysłanie
    > sms na numery krotsze niz 9 cyfr i blokowalby sms z numerow krotszych niz 9
    > cyfr?

    Ale to nie jest wyjście, bo sporo usług się uruchamia wysyłając SMS-y na
    takie krótsze numery. Np. w Orange w ten sposób sprawdza się wszystkie
    stany pakietów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 26. Data: 2010-06-11 18:56:15
    Od: z <...@z...pl>

    On 11.06.2010 19:10, Piotr M wrote:

    > Niedomówienie to pestka, tu po prostu nie dostajesz to za co płacisz.
    > Ciekawe właśnie jak tam wygląda regulamin :)

    Jaki regulamin?

    Wiadomość ma sprawiać wrażenie że wysłał ją operator ale to nie on ją
    wysłał. Gdzie ja mam szukać tego regulaminu jak nie wiem kto wysłał
    smsa? Jest podana cena (tak na dodatek od niechcenia) :-)
    Rozumiem że za zdjęcia. Skąd mam wiedzieć że muszę wysłać kilka smsów,
    stracić kilkaset zł żeby może dostać to co mi się obiecuje.
    Dobra nie ma o czym już dyskutować.

  • 27. Data: 2010-06-11 19:15:47
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Domyślam się że piszesz to w świetle że każdy bierze odpowiedzialność za
    > swoje czyny. Z tym się zgadzam. Ale nie marsz racji. Kupuje za 2.44 i nie
    > dostaje. Tak, to jest oszustwo.

    nie wysylalem na podany numer sms, wiec nie wiem, jak to wyglada
    twierdze tylko, ze bez wgledu na wrzaski, nie ma podstaw do scigania
    procederu, o ile kupujacy dostaje to, za co placi
    jezeli zdjec nie ma, to pierwszym krokiem jest reklamacja, a drugim sciganie
    za oszustwo
    wstepnie zakladam, ze autor procederu nie jest na tyle glupi, zeby wyludzac
    pieniadze za nic
    nawet jesli przesyla idiotyczne zdjecia, to powinien to robic zgodnie z
    oferta
    a jesli jednak chodzi tu o wyludzenie wysokoplatnego sms, to jest to zwykly
    fraud i nie trzeba do tego prokuratora
    wystarczy skontaktowac sie z wlasnym operatorem, ktory z radoscia zajmie sie
    tematem
    w krotszym lub dluzszym czasie trafi do uzytkownika numeru premium i poprzez
    lancuszek jednego-dwoch-trzech posrednikow nie zaplaci albo odzyska (w
    wiekszosci przypadkow) cala wyludzona kase, a jednoczesnie odda ja
    abonentowi

  • 28. Data: 2010-06-11 19:26:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Wiadomość ma sprawiać wrażenie że wysłał ją operator ale to nie on ją
    > wysłał.

    trudno dyskutowac ze skojarzeniami
    wczesniej ktos pisal, ze sms pochodzi od znajomego (chociaz nie bylo o tym
    ani slowa w tresci), teraz Ty piszesz, ze pochodzi od operatora (chociaz tez
    nic na to nie wskazuje)
    czyli kazdy dorabia sobie do faktow taka teorie, jakiej potrzebuje
    ja z tresci smsa nie wiem o nadawcy nic i wlasnie to jest dla mnie powod,
    aby nie odpisywac

    > Rozumiem że za zdjęcia. Skąd mam wiedzieć że muszę wysłać kilka smsów,
    > stracić kilkaset zł żeby może dostać to co mi się obiecuje.

    tego nie musisz wiedziec, a zdjecia masz otrzymac jak tylko wyslesz
    odpowiedniego esa
    w innym przypadku uslugodawca kopie sobie dolek
    kilka postow wyzej ktos pisal, ze "oszusci dzialaja kilka lat i nie ma na
    nich sposobu" - lub cos w tym stylu
    sposob jest prosty: wyslac sms, a jezeli zdjec nie bedzie, to zglosic
    reklamacje swojemu operatorowi
    sprawa troche potrwa (im wiecej zgloszen, tym wiekszy nacisk), w najlepszym
    dla uslugodawcy przypadku zostanie on zmuszony do modyfikacji uslugi, w
    najgorszym nie dostanie pieniedzy / bedzie musial sporo oddac

  • 29. Data: 2010-06-11 19:50:52
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > jezeli zdjec nie ma, to pierwszym krokiem jest reklamacja, a drugim
    > sciganie za oszustwo

    poczytaj art 286 kk

  • 30. Data: 2010-06-11 20:02:25
    Od: z <z...@g...pl>

    brum pisze:

> [...]
    > czyli kazdy dorabia sobie do faktow taka teorie, jakiej potrzebuje
    > ja z tresci smsa nie wiem o nadawcy nic i wlasnie to jest dla mnie powod,

    Przecież pisze jak byk w pierwszym poście.
    Dla mnie ten sms sprawia wrażenie automatycznego powiadomienia które
    wysłał operator. Standardowa usługa operatora opisana w regulaminie i
    umowach podpisanych przez abonenta (wzbudza zaufanie). To jest
    powiadomienie o otrzymaniu wiadomości od kogoś kto zna abonenta numer.
    Czyli wykluczając operatora musi być to "znajomy"

> [...]
    > nich sposobu" - lub cos w tym stylu
    > sposob jest prosty: wyslac sms, a jezeli zdjec nie bedzie, to zglosic

    Operator się wypnie bo to nie on i odeśle do organów ścigania.
    Nic mu do tego jakie smsy przychodzą do abonenta od innych abonentów z
    innych sieci itd.
    Zostaje tylko doniesienie o przestępstwie dokonanym przez posiadacza
    numeru 7xxx

    > sprawa troche potrwa (im wiecej zgloszen, tym wiekszy nacisk), w najlepszym
    > dla uslugodawcy przypadku zostanie on zmuszony do modyfikacji uslugi, w
    > najgorszym nie dostanie pieniedzy / bedzie musial sporo oddac

    Jak wyżej. Trzeba bulić kasę. Operator ma to gdzieś to nie jego sprawa.