    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Date: Fri, 11 Jun 2010 19:10:03 +0200

    W dniu 11 czerwca 2010 16:53, brum pisze:

    > jesli nie ma mms, to jest podstawa do reklamacji, ale niekoniecznie jest o
    > oszustwo
    > ogolnie z niektorych postow zalatuje socjalistycznym jeczeniem, jaki to ktos
    > jest niedobry i jak go trzeba scigac prokuratorem, milicjantem i w ogole
    > wszelkimi harcerzami

    Domyślam się że piszesz to w świetle że każdy bierze odpowiedzialność za
    swoje czyny. Z tym się zgadzam. Ale nie marsz racji. Kupuje za 2.44 i
    nie dostaje. Tak, to jest oszustwo.

    > aby mozna bylo kogos scigac, nalezy oszustwo udowodnic, tymczasem wiekszosc
    > takich podmiotow dziala legalnie, wysylajac smieci w zamian za pare zlotych
    > piszac "smieci" mam na mysli loga, dzwonki, obrazki itp., ktore nie sa warte
    > 10% ceny sms

    Ale to jest coś innego. Kupuje dzwonek i dostaje. Kupuje logo i też
    dostaje. A tam dostajesz to co kupujesz?

    > niemniej jednak dopoki cena jest wyraznie podana, regulamin jest dostepny i
    > nie ma zadnych niedomowien, to sprawa jest czysta

    Niedomówienie to pestka, tu po prostu nie dostajesz to za co płacisz.
    Ciekawe właśnie jak tam wygląda regulamin :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."