  • Data: 2010-10-02 10:08:28
    Temat: Re: Ustawianie ostrosci PO zrobieniu zdjecia ?
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bronek Kozicki pisze:

    >> Trwa generowanie pliku, proszę czekać.
    >
    > zdecydowanie przesadzasz.

    Kiedyś czytałem reklamę urządzenia dla amatorów-astronomów.
    Według opisu, urządzenie potrafiło rozpoznawać obiekty astronomiczne
    widziane przez wizjer i wyświetlać ich nazwy na ekranie.
    Brzmiało to dosyć ciekawie, bo nie tak łatwo z obrazu kilku
    gwiazd wywnioskować, które to miejsce nieba. Ale doczytałem
    się opisu działania:

    http://www.celestron.com/c3/images/files/downloads/1
    157656360_skyscoutmanualw.pdf

    Okazuje się, że urządzenie ma odbiornik GPS ustalający,
    gdzie się znajduje oraz czujniki położenia pozwalające
    wyznaczyć, w jakim kierunku skierowany jest celownik.
    Na tej podstawie z mapki podaje nazwy obiektów. Czyli
    powinno również działać w zamkniętym pokoju.

    P.