eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUniwersalna bateriaRe: Uniwersalna bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!eternal-september.org!
    news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uniwersalna bateria
    Date: Thu, 29 Jun 2023 19:51:11 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 20
    Message-ID: <u7kgae$2777r$2@dont-email.me>
    References: <u7f6bm$1eunv$1@dont-email.me> <u7f85g$1f55a$1@dont-email.me>
    <u7gta9$1ni9h$4@dont-email.me> <u7gv5o$1o15g$1@dont-email.me>
    <u7hmas$1qa8d$2@dont-email.me> <u7hq1u$1qrc3$1@dont-email.me>
    <u7jsvq$25di9$3@dont-email.me>
    <1i4irmzz6bffj$.1bfxks8v6ppv9.dlg@40tude.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 29 Jun 2023 17:51:10 -0000 (UTC)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="3768b2dca5ccb497dadc01c5dbc9e7a1";
    logging-data="2333947";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+fG1U6+007Zpv8ZNemC64A"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.12.0
    Cancel-Lock: sha1:zc4M85xxVn6dYQSxB/LP/ndV6fg=
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <1i4irmzz6bffj$.1bfxks8v6ppv9.dlg@40tude.net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 230627-0, 27.6.2023), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:781688
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.06.2023 o 15:05, J.F pisze:
    > On Thu, 29 Jun 2023 14:21:16 +0200, Trybun wrote:
    >> W dniu 28.06.2023 o 19:18, heby pisze:
    >>> On 28/06/2023 18:15, Trybun wrote:
    >>>> W sklepie i w tym właśnie problem. Znacznie prościej zwrócić towar
    >>>> handlarzowi na bazarze niż w sklepie typu Netto.
    >>> A to akurat interesujące. Zarówno w oklicznym Netto jak i w Lidlu
    >>> zwroty przyjmowali bez podania przyczyny, wielokrotnie, przy mnie. Im
    >>> nie zależy.
    >>>
    >> W Lidlu nie ma z tym najmniejszego problemu. Przyjmują zwroty bez
    >> pytania. W Netto procedura zwrotu  kamerki (niesprawna) samochodowej
    >> trwała kilka miesięcy. O zwrotach niereklamacyjnych nie chcą nawet słyszeć.
    > Niesprawna to inna procedura :-)
    >
    > J.
    >

    Jest to tzw reklamacja. Ale Lidl przez określony czas przyjmuje zwroty i
    o nic nie pyta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: