  • Data: 2023-06-29 19:53:30
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 29 June 2023 at 17:35:52 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Mi, chodzi o to, że pomysł ze sprzedażą elektronarzędzi bez ładowarki i
    > baterii jest rewelacyjny. Dzięki temu kupuję co chcę czasami za 30% ceny
    > tego samego narzędzia ale z ładowarką i baterią.
    > Po co mi osobna bateria i ładowarka do nożyc elektrycznych, które używam 3
    > razy w roku?
    > Jak potrzebuję ich użyć to przekładam naładowaną baterię z zakrętarki i
    > używam.
    >

    > TG
    Co za bełkot

    Na oszustów marketowych jest Urząd Ochrony konsu,mentów i jak im nałoży 100 milionów
    kary to im sie odechce wyciągac aku i ładowarkę z pudełka i sprzedawac osobno.

    Elektronarzedzia każdy kumaty kupuje kompletne, bo Chińczyk produkuje kompletne
    zestawy z aku i ładowarką

    A skoro markety robią przekręty i wyciągaja aku i ladowarke i sprzedają osobno, bez
    opakowania
    to niech ichg Urząd Ochrony Konsumentów i jego Prezes ściga az do skutku.

    Te kretyny6 zaczną sprzedawac buty na sztuki
    i tez uzasadnią to że jeden but się zużywa szybciej i mozna dokupic tylko zużyty
    prawy albo lewy.

    Oszustwa należy tępić
    bo Chinczyk produkuje kompletne elektronarzędzia bardzo taniop, co każdy może
    sprawdzić na aliexpresie
    i produkuje i sprzedaje kompletne z aku i ladpowarką w cen ie

    a przekrętasy wyciągają aku i ładowarkę z opakowania i sprzedaja osobno i zarabiaja
    300%