  • Data: 2014-04-19 22:07:06
    Temat: Re: Uchwyt wiertarski
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz pokazać wiotką i sztywną? Jakiś typ/model dla przykładu.

    Robert, to wszystko jest względne. Maszyna dla mnie sztywna, dla innej
    osoby (i typu obróbki) może być wiotka.
    Jeżeli już mamy coś łatwo porównywać, to powiedzmy z oferty haas-a:
    stara TM1 kontra... FV3?
    Mała waży 1k5, duża około 6k, poniżej przykłady, nie wiem czy najlepsze.

    TM1:
    http://www.youtube.com/watch?v=bjvGDIeF67E
    VF3:
    http://www.youtube.com/watch?v=59khUy4NHVc