  • Data: 2011-05-14 20:42:47
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > begin Jacek Maciejewski

    > Komentarz iście debilny, 99% ścieżek jest w zupełnie przyzwoitym stanie i
    > psim obowiązkiem rowerzysty jest z nich korzystać.

    Chyba nie poruszałeś się na rowerze po drogach dla rowerów. Zdarzają się
    w Warszawie dobre drogi rowerowe, ale niestety zdecydowana większość
    dróg dla rowerów jest najeżona debilnymi wymysłami pseudoinżynierów.
    Mimo to, rowerzyści poruszają się głównie po tych nie najlepszych
    drogach rowerowych a nie jak uważasz po ulicy. A jadą po kiepskich
    drogach rowerowych trafiając na krawężniki, słupki, latarnie, nagły
    koniec drogi dla rowerów na trawniku i masę innych podobnych kwiatków

    Oczywiście można sobie
    > wyobrazić lepsze ścieżki, podobnie jak lepsze drogi i lepsze wszystko.
    > Ale to nie uprawnia pedalarza do blokowania ruchu, bo mu akurat tak
    > wygodnie. Takie zachowanie to typowy przykład lajkrowego odmóżdżenia.

    I znowu wychodzi Twoja ignorancja i uprzedzenie. Znowu posuwasz się do
    jakiś niefortunnych określeń o pedalarzach czy odmóżdzeniu, małpach i
    lajkrach.

    Dziś jeździłem chwilę na rowerze po Warszawie, dłużej poza Warszawą.
    Specjalnie liczyłem rowerzystów na drogach dla rowerów. Na 178
    rowerzystów, którzy poruszali się po drogach dla rowerów (Sikorskiego,
    KEN, Ciszewskiego, fragment Przyczółkowej) widziałem 2 (dwóch) którzy
    jechali po ulicy wzdłuż ciągu pieszo/rowerowego w al. Sikorskiego.

    Więc chyba Twoje zacietrzewienie jest mocno przesadzone, przynajmniej w
    kwestii poruszania się po jezdni kiedy obok jest DDR.

    Pozdrawiam

    Seco