eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
  • Data: 2011-05-14 21:48:43
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    to pisze:
    > begin Bartosz 'Seco' Suchecki
    >
    >> Chyba nie poruszałeś się na rowerze po drogach dla rowerów. Zdarzają się
    >> w Warszawie dobre drogi rowerowe, ale niestety zdecydowana większość
    >> dróg dla rowerów jest najeżona debilnymi wymysłami pseudoinżynierów.
    >> Mimo to, rowerzyści poruszają się głównie po tych nie najlepszych
    >> drogach rowerowych a nie jak uważasz po ulicy. A jadą po kiepskich
    >> drogach rowerowych trafiając na krawężniki, słupki, latarnie, nagły
    >> koniec drogi dla rowerów na trawniku i masę innych podobnych kwiatków
    >
    > Poruszałem się. Zdecydowanie lepiej odpowiadają potrzebom rowerów, niż
    > drogi i ulice potrzebom samochodów. Relatywna jakość ścieżek rowerowych
    > jest dużo lepsza niż ulic i dróg.

    Coś kręcisz :-) Jechałeś kiedyś wzdłuż Witosa i Sikorskiego od Bethovena
    do Anody? Niby ciąg pieszo-rowerowy ale 11 (jedenaście) razy ciąg się
    urywa i przepisy nakazują przeprowadzić rower przez przejście dla
    pieszych. To ma być ta lepsza jakość?
    Samochody jadą spokojnie na wprost po równym, szerokim asfalcie.

    A może Jana Pawa II i nierówna DDR z krawężnikami lata z jednej strony
    ulicy na drugą. Trzeba kluczyć i po dwa razy stać na czerwonym swietle
    na każdym skrzyżowaniu.
    Samochody jadą po równym szerokim asfalcie.

    Belwederska za Spacerową i Sobieskiego za Dolną. Piesi, parkujące
    samochody, przystanki autobusowe. A obok niezbyt równe, ale 3 pasy dla
    samochodów.

    Można mnożyć takie przykłady z DC. To ma być ta relatywna jakość?


    >> Dziś jeździłem chwilę na rowerze po Warszawie, dłużej poza Warszawą.
    >> Specjalnie liczyłem rowerzystów na drogach dla rowerów. Na 178
    >> rowerzystów, którzy poruszali się po drogach dla rowerów (Sikorskiego,
    >> KEN, Ciszewskiego, fragment Przyczółkowej) widziałem 2 (dwóch) którzy
    >> jechali po ulicy wzdłuż ciągu pieszo/rowerowego w al. Sikorskiego.
    >
    > Ponad 1% to bardzo dużo.

    Niemal większość... ;-> No ale skoro 1% to bardzo dużo to się nie
    dziwię, ze tak generalizujesz i wyzywasz od pedalarzy :-)

    Oblicz ile takiemu debilowi zajmie przejechanie
    > całej tej trasy i ile zamieszania w tym czasie narobi.

    Na Sikorskiego a właściwie już w Dolinie akurat jest szeroko i żadnego
    zamieszania nie narobi. Kwestia odrobiny umiejętności kierowców.
    Pomijam już, że ten odcinek był dziś zamknięty dla ruchu z powodu
    wypadku na Rzymowskiego.

    A ścieżka wzdłuż
    > KEN jest zupełnie przyzwoita, jeździłem nią wielokrotnie, spokojnie dało
    > się utrzymywać prędkość ok. 30 km/h.
    >

    Ona daje radę. Ma kilka błędów (krawęzniki, zakręty 90 stopni przy
    Ciszewskiego, przeplatanie z chodnikiem, piesi i stragany przy Dołku)
    ale faktycznie można jechać i 35 sporymi odcinkami. A i tak dla
    samochodów są 2 pasy równego asfaltu bez pieszych, rowerzystów itd.

    Tam dziś żadnego rowersa nie widziałem na ulicy.

    Pozdrawiam

    Seco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: