-
Data: 2011-05-14 21:48:43
Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]to pisze:
> begin Bartosz 'Seco' Suchecki
>
>> Chyba nie poruszałeś się na rowerze po drogach dla rowerów. Zdarzają się
>> w Warszawie dobre drogi rowerowe, ale niestety zdecydowana większość
>> dróg dla rowerów jest najeżona debilnymi wymysłami pseudoinżynierów.
>> Mimo to, rowerzyści poruszają się głównie po tych nie najlepszych
>> drogach rowerowych a nie jak uważasz po ulicy. A jadą po kiepskich
>> drogach rowerowych trafiając na krawężniki, słupki, latarnie, nagły
>> koniec drogi dla rowerów na trawniku i masę innych podobnych kwiatków
>
> Poruszałem się. Zdecydowanie lepiej odpowiadają potrzebom rowerów, niż
> drogi i ulice potrzebom samochodów. Relatywna jakość ścieżek rowerowych
> jest dużo lepsza niż ulic i dróg.
Coś kręcisz :-) Jechałeś kiedyś wzdłuż Witosa i Sikorskiego od Bethovena
do Anody? Niby ciąg pieszo-rowerowy ale 11 (jedenaście) razy ciąg się
urywa i przepisy nakazują przeprowadzić rower przez przejście dla
pieszych. To ma być ta lepsza jakość?
Samochody jadą spokojnie na wprost po równym, szerokim asfalcie.
A może Jana Pawa II i nierówna DDR z krawężnikami lata z jednej strony
ulicy na drugą. Trzeba kluczyć i po dwa razy stać na czerwonym swietle
na każdym skrzyżowaniu.
Samochody jadą po równym szerokim asfalcie.
Belwederska za Spacerową i Sobieskiego za Dolną. Piesi, parkujące
samochody, przystanki autobusowe. A obok niezbyt równe, ale 3 pasy dla
samochodów.
Można mnożyć takie przykłady z DC. To ma być ta relatywna jakość?
>> Dziś jeździłem chwilę na rowerze po Warszawie, dłużej poza Warszawą.
>> Specjalnie liczyłem rowerzystów na drogach dla rowerów. Na 178
>> rowerzystów, którzy poruszali się po drogach dla rowerów (Sikorskiego,
>> KEN, Ciszewskiego, fragment Przyczółkowej) widziałem 2 (dwóch) którzy
>> jechali po ulicy wzdłuż ciągu pieszo/rowerowego w al. Sikorskiego.
>
> Ponad 1% to bardzo dużo.
Niemal większość... ;-> No ale skoro 1% to bardzo dużo to się nie
dziwię, ze tak generalizujesz i wyzywasz od pedalarzy :-)
Oblicz ile takiemu debilowi zajmie przejechanie
> całej tej trasy i ile zamieszania w tym czasie narobi.
Na Sikorskiego a właściwie już w Dolinie akurat jest szeroko i żadnego
zamieszania nie narobi. Kwestia odrobiny umiejętności kierowców.
Pomijam już, że ten odcinek był dziś zamknięty dla ruchu z powodu
wypadku na Rzymowskiego.
A ścieżka wzdłuż
> KEN jest zupełnie przyzwoita, jeździłem nią wielokrotnie, spokojnie dało
> się utrzymywać prędkość ok. 30 km/h.
>
Ona daje radę. Ma kilka błędów (krawęzniki, zakręty 90 stopni przy
Ciszewskiego, przeplatanie z chodnikiem, piesi i stragany przy Dołku)
ale faktycznie można jechać i 35 sporymi odcinkami. A i tak dla
samochodów są 2 pasy równego asfaltu bez pieszych, rowerzystów itd.
Tam dziś żadnego rowersa nie widziałem na ulicy.
Pozdrawiam
Seco
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.11 22:26 niusy.pl
- 14.05.11 23:30 Karol Y
- 14.05.11 23:41 Karol Y
- 15.05.11 00:08 krzysiek
- 15.05.11 00:21 to
- 15.05.11 01:22 krzysiek
- 15.05.11 03:01 to
- 15.05.11 03:10 to
- 15.05.11 08:22 MadMan
- 15.05.11 08:28 n...@o...pl
- 15.05.11 08:53 Shrek
- 15.05.11 09:24 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 15.05.11 09:34 krzysiek
- 15.05.11 12:14 ar
- 15.05.11 15:54 Lew2
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe