eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
  • Data: 2011-05-15 03:10:03
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Coś kręcisz :-) Jechałeś kiedyś wzdłuż Witosa i Sikorskiego od Bethovena
    > do Anody? Niby ciąg pieszo-rowerowy ale 11 (jedenaście) razy ciąg się
    > urywa i przepisy nakazują przeprowadzić rower przez przejście dla
    > pieszych. To ma być ta lepsza jakość?

    Przepis nakazujący prowadzić rower na przejściu dla pieszych jest
    debilny. Wystarczyłoby napisać, ze rowerzysta ma ustąpić pierwszeństwa
    pieszym i samochodem i poruszać się z niewielką prędkością. Większość
    rowerzystów ten nakaz olewa i słusznie.

    > Samochody jadą spokojnie na wprost
    > po równym, szerokim asfalcie.

    Z 1/4 prędkości maksymalnej albo stoją w korku. Rower i tak ma lepiej.

    > A może Jana Pawa II i nierówna DDR z krawężnikami lata z jednej strony
    > ulicy na drugą. Trzeba kluczyć i po dwa razy stać na czerwonym swietle
    > na każdym skrzyżowaniu.
    > Samochody jadą po równym szerokim asfalcie.

    Z 1/4 prędkości maksymalnej.

    > Belwederska za Spacerową i Sobieskiego za Dolną. Piesi, parkujące
    > samochody, przystanki autobusowe. A obok niezbyt równe, ale 3 pasy dla
    > samochodów.

    Widziałeś kiedyś korek na tej ścieżce rowerowej?

    > Można mnożyć takie przykłady z DC. To ma być ta relatywna jakość?

    Tak, oceniając jakość relatywnie należy odnieść ją do wykorzystania
    możliwości danego pojazdu. Przeciętna ścieżka rowerowa pozwala
    wykorzystać możliwości roweru w podobnym stopniu, co droga szybkiego
    ruchu bez limitu prędkości (do inteligentnych inaczej -- tak, wiem, że
    czegoś takiego nie ma).

    > Niemal większość... ;-> No ale skoro 1% to bardzo dużo to się nie
    > dziwię, ze tak generalizujesz i wyzywasz od pedalarzy :-)

    Wystarczy jeden taki dureń na kwadrans i już ruch jest mocno
    przyblokowany.

    > Na Sikorskiego a właściwie już w Dolinie akurat jest szeroko i żadnego
    > zamieszania nie narobi. Kwestia odrobiny umiejętności kierowców. Pomijam
    > już, że ten odcinek był dziś zamknięty dla ruchu z powodu wypadku na
    > Rzymowskiego.

    Żeby jechać rowerem po Rzymowskiego to już w ogóle trzeba być niespełna
    rozumu. Zamieszania robi to mnóstwo i jest niebezpieczne.

    > Ona daje radę. Ma kilka błędów (krawęzniki, zakręty 90 stopni przy
    > Ciszewskiego, przeplatanie z chodnikiem, piesi i stragany przy Dołku)
    > ale faktycznie można jechać i 35 sporymi odcinkami. A i tak dla
    > samochodów są 2 pasy równego asfaltu bez pieszych, rowerzystów itd.

    A kto powiedział, że ścieżka rowerowa ma iść prosto jak strzała, żeby
    bezmózgi mogły zapieprzać 40 km/h przez przejścia?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: