-
Data: 2011-05-15 09:24:41
Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]to pisze:
> begin Bartosz 'Seco' Suchecki
>
>> Coś kręcisz :-) Jechałeś kiedyś wzdłuż Witosa i Sikorskiego od Bethovena
>> do Anody? Niby ciąg pieszo-rowerowy ale 11 (jedenaście) razy ciąg się
>> urywa i przepisy nakazują przeprowadzić rower przez przejście dla
>> pieszych. To ma być ta lepsza jakość?
>
> Przepis nakazujący prowadzić rower na przejściu dla pieszych jest
> debilny. Wystarczyłoby napisać, ze rowerzysta ma ustąpić pierwszeństwa
> pieszym i samochodem i poruszać się z niewielką prędkością. Większość
> rowerzystów ten nakaz olewa i słusznie.
Na ww ciągu olewam i jadę przez pasy. Tylko robię to wolno i hamuję jak
samochód chce skręcić. A jak samochód mnie puszcza, przejmie dziękuję i
jadę. Da sę, tylko trzeba odrobiny pomyślunku z każdej strony.
>
>> Samochody jadą spokojnie na wprost
>> po równym, szerokim asfalcie.
>
> Z 1/4 prędkości maksymalnej albo stoją w korku. Rower i tak ma lepiej.
To dobre warunki dla samochodu w mieście to ulice pozwalające jechać 200
km/h?
Jak nie ma korka (a przez większość doby korka tam nie ma) samochód
jedzie z normalną, lub nadmierną prędkością. Więc ma lepiej niż rower
mówiąc prosto.
A korki to jest kwestia nadmiernej liczby samochodów a nie jakości ulic.
Jakość DDR nie jest dużo lepsza jak napisałeś. Jakość i rozwiązania
techniczne DDR są duo gorsze niż ulic.
A to, że rower jest bardzo często dużo lepszym rozwiązaniem niż
samochód, to racja. Ciesze się, że to widzisz.
>
>> A może Jana Pawa II i nierówna DDR z krawężnikami lata z jednej strony
>> ulicy na drugą. Trzeba kluczyć i po dwa razy stać na czerwonym swietle
>> na każdym skrzyżowaniu.
>> Samochody jadą po równym szerokim asfalcie.
>
> Z 1/4 prędkości maksymalnej.
Rowerzysta na kluczenie wytraca masę czasu. Bez sensu. A ograniczenie z
200 do 50 km/h jednak ma jakieś podstawy
>
>> Belwederska za Spacerową i Sobieskiego za Dolną. Piesi, parkujące
>> samochody, przystanki autobusowe. A obok niezbyt równe, ale 3 pasy dla
>> samochodów.
>
> Widziałeś kiedyś korek na tej ścieżce rowerowej?
Na tamtym odcinku niejednokrotnie trzeba wyhamować do zera z powodu
pieszych. A korek to nie kwestia jakości DDR czy ulicy. Bywają ulice po
kilka pasów w jedną stronę, i tak stoją.
>
>> Można mnożyć takie przykłady z DC. To ma być ta relatywna jakość?
>
> Tak, oceniając jakość relatywnie należy odnieść ją do wykorzystania
> możliwości danego pojazdu. Przeciętna ścieżka rowerowa pozwala
> wykorzystać możliwości roweru w podobnym stopniu, co droga szybkiego
> ruchu bez limitu prędkości (do inteligentnych inaczej -- tak, wiem, że
> czegoś takiego nie ma).
>
>> Niemal większość... ;-> No ale skoro 1% to bardzo dużo to się nie
>> dziwię, ze tak generalizujesz i wyzywasz od pedalarzy :-)
>
> Wystarczy jeden taki dureń na kwadrans i już ruch jest mocno
> przyblokowany.
Odnoszę wrażenie, ze dużo bardziej blokują samochodowi szachiści
ruszając spod świateł, lub Ci blokujący skrzyżowania bo nie zdążą
zjechać. Ale to 1% rowerzystów jest problemem...
>
>> Na Sikorskiego a właściwie już w Dolinie akurat jest szeroko i żadnego
>> zamieszania nie narobi. Kwestia odrobiny umiejętności kierowców. Pomijam
>> już, że ten odcinek był dziś zamknięty dla ruchu z powodu wypadku na
>> Rzymowskiego.
>
> Żeby jechać rowerem po Rzymowskiego to już w ogóle trzeba być niespełna
> rozumu. Zamieszania robi to mnóstwo i jest niebezpieczne.
A jak rowerzysta ma przejechać na wprost? Dolina/Rzymowskiego? Przez
Al. Lotników cz tachając rower po schodach do przejścia podziemnego?
A nigdy na 3 pasmowej ulicy nie widziałem zamieszania z powodu 1
rowerzysty. Zdecydowana większość kierowców jest ogarnięta i potrafi go
wyprzedzić.
>
>> Ona daje radę. Ma kilka błędów (krawęzniki, zakręty 90 stopni przy
>> Ciszewskiego, przeplatanie z chodnikiem, piesi i stragany przy Dołku)
>> ale faktycznie można jechać i 35 sporymi odcinkami. A i tak dla
>> samochodów są 2 pasy równego asfaltu bez pieszych, rowerzystów itd.
>
> A kto powiedział, że ścieżka rowerowa ma iść prosto jak strzała, żeby
> bezmózgi mogły zapieprzać 40 km/h przez przejścia?
>
Nudny jesteś z tymi epitetami.
A DDR ma iść możliwie prosto, bez kluczenia aby rowerzysta wytracał na
zakręty możliwie mało czasu a w efekcie mógł jechać wolniej przez
przejazdy dla rowerów.
Proponuję powoli EOT.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.11 09:34 krzysiek
- 15.05.11 12:14 ar
- 15.05.11 15:54 Lew2
- 15.05.11 20:39 climbus
- 15.05.11 20:55 z
- 15.05.11 21:05 climbus
- 15.05.11 21:15 z
- 15.05.11 21:19 z
- 15.05.11 21:23 climbus
- 15.05.11 21:23 Lew2
- 15.05.11 21:36 climbus
- 15.05.11 21:36 z
- 15.05.11 21:42 J.F.
- 15.05.11 21:45 climbus
- 15.05.11 21:52 Kazimierz Uromski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS