  • Data: 2016-08-11 17:38:21
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-11 o 11:59, masti pisze:

    > sprecyzowałem, tylko unikasz odpowiedzi.
    > jakie są zalety przymusowej rejestracji kart.
    > pomijając, ze jak widzę chętnie robisz wszystko co sobie rząd zażyczy
    > choćby było najgłupsze

    Zalety z punktu widzenia policjanta "znacznie oszczędzi czas i
    środki służbom w trakcie potrzeby".
    Tyle że jak nie będzie działających niezarejestrowanych SIMów
    to przestępcy i terroryści będą używać kradzionych czy pozyskanych
    w drodze napadu. Ale myślenie z wyprzedzeniem to dla mundurowego
    już futurologia.
    A jak na wyjeździe w weekend okaże się że nie mam zasięgu
    to nie poratuje się kupiona w kiosku kartą prepaid.