  • Data: 2016-08-17 22:11:35
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris"

    > A jak na wyjeździe w weekend okaże się że nie mam zasięgu
    > to nie poratuje się kupiona w kiosku kartą prepaid.
    Argument nie bardzo już bo w "kioskach" też można rejestrować.
    ---
    Scenka z kiosku
    - Rejestrujecie te karty ?
    - To są prepaidy
    - Ale czy je rejestrujecie ?
    - No nie wiem, chyba trzeba je już rejestrować
    - Czyli nie rejestrujecie.

    Gość w ogóle nie wie o co pytam.

    Inny sposób rejestracji prepaida to wysłanie z numeru abonamentowego SMSa y
    numerem kupionego właśnie prepaida i zarejestrują na dane z abonamentu.
    Tak wiec argumenty o uciążliwości odpadają bo wielkiej uciążliwości przy
    rejestracji nie ma.
    ---
    A jaki jest cel rejestracji ?