  • Data: 2016-08-17 10:47:49
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 sierpnia 2016 09:41:49 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Można ale tylko teoretycznie.
    Kioski ruchu, placówki Poczty Polskiej, Media Experty, Salony Plusa, Cyfrowego
    Polsat, salony operatorów. Trochę tych miejsc już jest a będzie coraz więcej pewnie
    > Teraz stracę taką możliwość.
    To Sobie kup po jednym starterze od każdego operatora(niektórych kupować nie musisz
    bo za darmo dostaniesz) zarejestruj i woź w portfelu jeśli spotykają Ciebie takie
    (dość nietypowe dla większości) sytuacje że nie masz zasięgu a potrzebujesz mieć
    aktywny tel.
    >Dla mnie oraz podobnych będzie to uciążliwe.
    Po raz kolejny wymyślasz jakieś ekstremalne, mało prawdopodobne przypadki. A nawet
    gdyby takie przypadki faktycznie Ciebie dotyczyły to rozwiązanie, proste i nie
    "bardzo uciążliwe" podałem wyżej.
    A najczęściej tam gdzie nie ma zasięgu to i nie bardzo jest gdzie prepaida kupić więc
    jak ten tel taki niezbędny to lepiej mieć zapasowa sim w portfelu(zarejestrowaną
    oczywiście)
    Dość dużo po Polsce podróżuję od lat mam jeden nr tel i w sumie nie pamiętam sytuacji
    abym zasięgu nie miał tam gdzie było mi to niezbędne