    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Date: Sun, 17 Nov 2013 10:09:55 +0100

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 00:11:50 +0100, PiteR napisał(a):

    > Coś błyszczące, lecące wolno i bezgłośnie ze 3 metry nad ziemią.
    > Długość jakieś 3 metry. Stromo uniosło się żeby przelecieć nad drzewami
    > nie zadzierając przy tym nosa.

    >Przyleciało, zatrzymało się nad budynkiem, zrobiło zwrot, po czym
    >odleciało. Prawie bezgłośnie, ale delikatny szum dało się słyszeć.
    >Ładne było. Tak w technicznym sensie. W kształcie torusa. Kolor
    >ciepły -- mosiądz, miód, piwo, takie odcienie. I światło delikatnie

    Cholera, jak człowiek coś takiego czyta to zaczyna podejrzewać nierealność
    tego świata, jakieś drugie dno czy jak kto woli jakiegoś Matrixa, w ślad za
    Dickiem. Wprost nie idzie takich świadectw zignorować. Skóra cierpnie jak
    się pomyśli o wnioskach... Pierwsze co przychodzi do głowy to że cała nasza
    fizyka jest g... warta :)
    Sam coś widziałem, może nie tak spektakularnego. W słoneczne letnie
    popołudnie na niebie jasny, że nie powiem jaskrawo świecący biało punkt.
    Poruszał się b. wolno, i nie więcej jak kilka st. kątowych przez kilka
    minut, najpierw poziomo potem pionowo w dół. Potem zgasł. Po kilkunastu
    minutach pojawił się znowu ale trzeba było już jechać... Nie flara
    chemiczna, bo te mają nieco rozedrgane światło. To świeciło równo. Okolica
    wiejska, wolna od jakichkolwiek wojsk i ich działań.
    --
    Jacek