eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik... › Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Date: Mon, 20 Jan 2014 08:24:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <lbij07$39f$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da9b15$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeb8f$lrv$3@node1.news.atman.pl>
    <52dab2f7$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl> <lbes99$7bp$1@dont-email.me>
    <lbg3ng$m1f$1@node2.news.atman.pl> <lbg96j$pi9$5@node2.news.atman.pl>
    <52dbaa3d$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbgahs$o0h$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390202695 3375 159.253.247.138 (20 Jan 2014 07:24:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jan 2014 07:24:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <lbgahs$o0h$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520221
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-19 11:48, AZ pisze:
    > On 2014-01-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    (...)
    >>> Tak, ze blokuje calkiem kola to pewnie jakis stary ABS
    >>> albo na prawde bardzo slisko. Przeciez te czujniki maja sporo impulsow
    >>> na obrot kola wiec latwo wykrywac poslizg jeszcze przed zablokowaniem.
    >>
    >> Tak właśnie jest - wykrywany nie jest fakt zablokowania koła (od dawna)
    >> a fakt zbliżania się do granicy poślizgu. Koło już będące w poślizgu
    >> ciężko jest z powrotem rozpędzić, by złapało przyczepność.
    >>
    > Dokladnie, a jeszcze trudniej zeby mialo to robic kilkanascie razy
    > na sekunde. Kolo swoje wazy i swoja bezwladnosc ma.

    Kiedyś już była tutaj dyskusja na ten temat (nie pierwsza, nie
    ostatnia), były linki do wykresów działania systemu, opisów
    algorytmów itd. Jak widać nie ma to sensu skoro wielu (wtedy
    obecnych) nadal będzie powtarzała to samo - znaczy albo nie
    przeczytali, nie zrozumieli, bądź mało ich interesują fakty
    - zupełnie jak u Macierewicza ;)

    > Przetestowalem sobie
    > kiedys ABS w motocyklu BMW w ktorym OIDP powyzej 6 km/h hamowanie bylo
    > "by wire", w sensie ze klamka hamulca nie podnosilo sie cisnienia
    > w ukladzie hamulcowym tylko robil to komputer. Po wcisnieciu klamki
    > do oporu motocykl po prostu hamowal ale o zadnych uslizgach nie bylo
    > mowy.

    Te wynalazki w motocyklach to w ogóle bajka :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: