eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-20 10:46:34
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello robot,

    Monday, January 20, 2014, 10:36:07 AM, you wrote:

    >> Hamuje na prostej drodze, jedziemy generalnie w kolumnie, ma
    >> z dziesięć metrów luzu do poprzednika i porusza się skokami,
    >> zwalnia (bo zahamował) i przyśpiesza. To typowy objaw nie
    >> opanowania samochodu. Podobnie jak cześć kierowców do bezkolizyjnego
    >> skrętu w prawo zamiast zwolnić do odpowiedniej prędkości i
    >> skręcić, zwalnia prawie do zatrzymania, redukuje bieg i dopiero
    >> rusza skręcając.
    > Co do skręcania w prawo, bardzo popularna jest metoda skręcania po dużym łuku.
    > Najczęściej stosowana na węższych drogach. Sternik pojazdu musi przed skrętem
    > koniecznie wjechać na lewy pas, żeby manewr skrętu nie był zbyt ostry.

    Szczególnie ulubiona przez sterników kaszlaków. One mają taki wielki
    promień skrętu, że chyba inaczej się nie da.

    > Pewnie chodzi o bezpieczeństwo.

    Przecież nie o lenistwo sternika, któremu się nie chce wykonać tych 8
    rumbów kołem więcej.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: