-
Data: 2011-02-09 20:06:12
Temat: Re: Turbo disiel a spalanie
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:iiul6v$odl$1@news.onet.pl...
> Kuba (aka cita) wrote:
>
>>
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:oie5l6t6bov5lm8cm01df5o1pi85uvh8aq@4ax.com...
>> > On Wed, 9 Feb 2011 16:59:21 +0100, yabba wrote:
>> > > Ponieważ w spalinach są szkodliwe substancje, które można usunąć
>> > > poprzez działanie na nie wysoką temperaturą wymyślono zawór EGR.
>> > > Niewielka część spalin z wydechu jest kierowana na powrót do
>> > > silnika razem ze świeżym powietrzem i paliwem, aby poddać spaliny
>> > > procesowi oczyszczania.
>> >
>> > Jestes pewien ze o to chodzi ? To by nie mialo sensu - komplikowac
>> > uklad zeby niewielka czesc oczyscic, a wielka skierowac wprost do
>> > rury.
>>
>>
>> a wg Ciebie po co?
>
> Podnieść temperaturę mieszanki i tym samym zwiększyć sprawność?
zawsze mi sie wydawało, ze im mieszanka zimniejsza tym sprawność większa...
ba stosuje sie nawet chłodnice powietrza doładowanego, ktorego temperatura
znacznie wzrasta po sprężeniu.
Stosuje sie ilozacje termiczną dolotu, zeby sie nie nagrzewał ... a tu nagle
podgrzewamy mieszanke? Pomyśl zanim coś napiszesz, albo przedstaw jakieś
konkrety..
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
Cena 1300zł !!!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.11 21:01 Maciek
- 09.02.11 23:05 Karol Y
- 09.02.11 23:16 Kuba \(aka cita\)
- 10.02.11 10:28 Robert_J
- 10.02.11 11:56 Krzysiek Kielczewski
- 10.02.11 12:15 Massai
- 10.02.11 12:18 Kamil
- 10.02.11 12:29 Andrzej Ława
- 10.02.11 12:36 Mariusz Chwalba
- 10.02.11 13:15 Robert_J
- 10.02.11 15:16 J.F.
- 10.02.11 15:17 J.F.
- 10.02.11 16:23 J.F.
- 10.02.11 17:33 Massai
- 10.02.11 17:42 Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli