  • Data: 2020-03-31 15:42:21
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Hm, a nie nada sie kazda inna ?
    > A nowsze powinny byc lepsze, tzn oszczedniejsze.
    >
    > Tylko pewnie cos by trzeba kombinowac z montazem, to moze i lepszy
    > oryginal.

    No nie za bardzo, o czym już napisałem. Poprzednia pompa (Grundfos)
    bezgłośnie pracowała ćwierć wieku i się nie zepsuła. Nowa nie wiem
    ile pociągne, ale nie ma tak solidnego wyglądu (jakieś plastiki).
    No i buczy. Co jest nie tylko jej winą, bo wynika z budowy całego
    kotła (da się patraninę konstruktora poprawić kilkoma trytytkami).

    --
    Jarek