  • Data: 2020-03-31 14:41:02
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-31 o 14:27, J.F. pisze:

    > Tak swoja droga - to widzialem niedawno ciekawy przypadek w kamienicy.
    > Mieszkancy maja swoje piecyki gazowe, chyba nie kondensacyjne,
    > kominiarz gdzies przeoczyl korozje wkladu w kominie - calkiem wysoko
    > zreszta, blisko dachu,
    > i sciana komina zaczela sie kruszyc.

    Mój komin jest z kwasówki, raczej nie cieknie, ale ponieważ mam dostęp
    do endoskopu, pooglądam. Jakiś czas temu płukałem komin wodą, wyleciało
    trochę piachu i ptasich piór :)

    > Hm, a nie nada sie kazda inna ?

    No właśnie że nie. Użyta pompa pasuje do obudowy która jest zintegrowana
    z całym blokiem hydraulicznym. A pompa OEM, dedykowana dla konkretnego
    producenta kotłów.

    > A nowsze powinny byc lepsze, tzn oszczedniejsze.

    Może, ale jakichś sporych oszczędności bym się nie spodziewał. Już
    bardziej zależało by mi na jakimś oszczędnym zasilaczu, bo transformator
    w oryginalnym lekko parzy, nawet w stand-by.

    > To sie nie znam, ale czy inny trojdrozny nie bedzie dzialal rownie dobrze ?

    Znowu, obudowa zaworu jest zintegrowana z blokiem hydraulicznym.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem