  • Data: 2020-03-31 20:30:26
    Temat: Re: Tuning kotła CO
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2020 o 19:13, Konrad Anikiel pisze:

    > Mój ma niemagnetyczna rurę wewnętrzną, grubą gdzieś tak na 1.5 mm. Magnetyczna jest
    cienka rura zewnętrzna, gdzieś tak 0.5 mm.

    Mam dostęp jedynie do rewizji komina, magnes nie kompletnie nie ma
    przyczepności.

    Aha, teraz dopiero załapałem: jeżeli kocioł jest typu kondensacyjnego,
    to *większość* kondensatu skrapla się w samym kotle, natomiast przy
    kotle z zamkniętą komorą większość kondensatu wykrapla się w kominie,
    albo w ogóle leci w atmosferę ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem