  • Data: 2017-02-22 12:20:13
    Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 19:29:21 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Ja tam nie wiem, czy to nazwac kapitalem spolecznym czy socjalizmem
    > :-)
    >To akurat nie ma nic wspólnego ani z kapitałem społecznym, ani z
    >socjalizmem.
    >Niezawodnie używasz pojęć których nie rozumiesz: kapitalizm,
    >demokracja, kapitał społeczny, socjalizm. Ciekaw jestem czym się
    >jeszcze popiszesz.

    Jak panstwo zaczyna dyktowac ceny sprzedazy, to ja to nazywam
    socjalizmem :-)

    >Nie, w Polsce tak nigdy nie było. I sądząc po tym jak Polacy dają się
    >doić swoim rządzącym- nigdy nie będzie.

    Nie znasz sie.
    W Polsce nie wszystkich wlascicieli kamienic Niemcy zabili, lub
    Rosjanie, lub sami uciekli.
    I nie wszystkie wywlaszczyli/ukradli.
    No i od 1945 wladza zaczela mieszkania "na przydzial" rozdzielac.

    Ostatnia ustawa o ochronie lokatorow byla juz w latach 90-tych, i
    sporo lat "obowiazywala" - pisze w cudzyslowie, bo taki kapital
    spoleczny mamy, ze byla tez powszechnie lamana/omijana/niestosowana
    czy ch* wie jak to nazwac ...

    Nadal jest, ale nie stosuje sie juz do mieszkan prywatnych.

    J.