-
Data: 2017-01-29 11:20:35
Temat: Re: Trudno wszystko przewidzieć
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 28 Jan 2017 14:29:20 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> W dniu 26-01-17 o 13:26, J.F. pisze:
>> W zasadzie to jedna rzecz mi przeszkadza - nieszczesny sygnal S-3, czyli
>> zielona strzalka na sygnalizatorze, ale nie pomocnicza/warunkowa, tylko
>> jako glowne zielone swiatlo.
>
> Te strzałki zresztą czasem bywają mylące. Na niektórych skrzyżowaniach
> masz tak, że w momencie, gdy zapala się ta kierunkowa strzałka, to na
> przeciwnej stronie na kierunku prosto jest czerwone, a czasem zielone. U
> mnie jeszcze takie krzyżowanie, gdzie przez połowę mają zielone, a
> później czerwone.
> No i teraz, jak znasz skrzyżowanie, to wiesz. Ale w obcym mieście, to
> zaświeca się zielone kierunkowe w lewo, a ja stoję i patrzę na reakcję
> tych z naprzeciwka, bo nie wiem, co oni mają.
Alez wiesz - zielone S-3 informuje Cie, ze masz bezkolizyjny przejazd
w lewo.
Jedyna kwestia - w tym czasie pojazdom na drodze z lewej strony mozna
pozwolic skrecic w prawo. Stad zakaz zawracania.
Ale skutek taki, ze aby zawrocic, to jakies dalekie wycieczki musze
robic, albo olac przepis (uwaga na tramwaj).
> Nawet jak stoją, to kto mi
> da gwarancję, że kierowca się nie zagapił i w momencie skręcenia przez
> mnie nie walnie w moją prawą stronę, bo ma zielone?
Zasada szwagra ?
> Moim zdaniem powinno być tak, że jak oni z przeciwka mają też zielone,
> to nad pasem do lewoskrętu ma być normalne zielone, a ne kierunkowe. A
> jak jest kierunkowe, to mam "wolny skręt" i nie ma prawa się tam nic
> krzyżować, co ma pierwszeństwo.
No i tak jest.
Jak jest zwykle zielone, to masz przepuscic tych z naprzeciwka
jadacych prosto. S-3 cie informuje ze maja czerwone i mozesz jechac
bez puszczania.
Mozna by sie zastanowic, czy takie zwykle swiatlo nad pasem do skretu
w lewo ma sens ...
a) bywaja pasy do jazdy w lewo lub prosto, swoja droga czesto okazuja
sie glupota organizacyjna :-)
b) na drogach o mniejszym ruchu nie trzeba wydzielac osobnej fazy do
lewoskretu, pojazdy jakos tam przejada.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.17 19:09 JD
- 29.01.17 21:19 WM
- 29.01.17 23:02 cef
- 31.01.17 10:32 Konrad Anikiel
- 31.01.17 18:03 J.F.
- 01.02.17 09:14 Konrad Anikiel
- 01.02.17 13:10 J.F.
- 01.02.17 14:25 yabba
- 01.02.17 15:58 Konrad Anikiel
- 01.02.17 16:01 Konrad Anikiel
- 01.02.17 16:59 yabba
- 01.02.17 17:10 J.F.
- 01.02.17 17:32 yabba
- 01.02.17 17:44 J.F.
- 01.02.17 20:03 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- Stojak do wiertarki
- Działanie naczynia wyrównawczego
- Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- Mały kogenerator gazowy
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=