-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!paganini.bofh.team!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsf
eed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!50.7.236.18.MISMATCH!news-out.netnews.co
m!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer04.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!
peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <604f0684$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<s2n1t2$dk5$1$Cav@news.chmurka.net>
<604f9d77$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <logqbuyhx8dn$.dlg@myjk.org>
<604fa47b$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <uctltkly3i9c$.dlg@myjk.org>
<kzm1av3g6g1a$.v6y4cqfu1yma$.dlg@40tude.net> <f...@m...org>
<1sqk62vrnihz6.17p8pwjnkjjmo$.dlg@40tude.net>
<1p1bq8r2pugbm$.dlg@myjk.org> <60537f38$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@m...org> <605440eb$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@m...org> <6058c465$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@m...org> <606c7fb2$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<vz76xg0f68ol$.dlg@myjk.org> <606dbc4e$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<nquxut9ugsji$.dlg@myjk.org>
In-Reply-To: <nquxut9ugsji$.dlg@myjk.org>
Subject: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
Date: Wed, 7 Apr 2021 18:13:01 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 74
Message-ID: <606dda0d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.109.101
X-Trace: 1617811981 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 83.30.109.101:57343
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4300
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692842
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nquxut9ugsji$....@m...org...
Wed, 7 Apr 2021 16:06:06 +0200, J.F.
>> Poczekac na Dacie :-)
>Czekam, w międzyczasie, już od 3 lat, jeżdżę w ponad 90% na prądzie.
No widzisz - nie ruszasz sie "spod komina" i innych nie rozumiesz :-)
>> No to wlasnie - bedzie popyt na nowe baterie do starych samochodow.
>> Gdzies tam bedzie/ma byc cala masa nowych BEV, wiec trzeba bedzie
>> cala
>> mase nowych baterii, wiec materialy z recyklingu mile widziane.
>Nie ma sensu recyklingować czegoś, co jeszcze jest w znacznej części
>sprawne.
Ale producentom na zysku z produkcji zalezy, a nie na sensie,
to najwyzej przeforsuja ustawe o obowiazkowym recyklingu po 10 latach
:-)
>> No i na ile starcza ? Na godzine zapotrzebowania malego regionu?
>> Zwrocil im sie, bo po przejsciu na OZE maja duze wahania chwilowych
>> cen pradu.
>Akurat tu był inny cel niż magazynowanie z OZE,
>co nie zmienia faktu że się da.
IMO - celem bylo jednak magazynowanie energii z OZE, tylko
krotkoterminowe.
Na dluzej nie starczy, przynajmniej na razie.
>>>Narazie "wszyscy" twierdzą że są do dupy.
>> A twierdzisz, ze 20 lat pracy wytrzymaja?
>> Czy nie wytrzymaja i jeszcze chalpe spala ? :-)
>Twierdzę że wytrzymają dużo dłużej niż te w
>telefonach/laptopach/UPSach a
>które sobie za wzór biorą ignoranci.
W Nokiach dlugo wytrzymywaly.
A UPS'ach sa inne, to nie licze.
Zreszta UPS to bardzo zly przyklad do porownania, laptopy to roznie
bywa, telefony raczej najblizsze ...
>>>No, a od 14 lat jak weszły foolcells nie rośnie ani sieć
>>>dystrybucji
>>>ani produkcja.
>> Czyli te kolejki to przez obciecie dostaw wodoru ?
>Po pierwsze przez sprzedaż samochodów bez rozwoju sieci ładowania, po
Czyli chetni sa :-)
>drugie prędkości ładowania, która wcale taka wysoka nie jest, po
>trzecie
>dostępności wodoru (i nie ważne czy go fizycznie brakuje, czy brakuje
>sprawnej jego dystrybucji).
>> To sie zrobi stacje z nadmiarem tego, na co tam czekasz, i
>> przyjedziesz na gotowe.
>
>> A w bateriach tak sie nie da ... tzn da - wymienne baterie.
>Tylko nadal uparcie ignorujesz, że większości ludzi nie potrzeba
>wcale
>szybkiego i częstego ładowania. Do ignorantów dotrze to gdy w końcu
>wsiądą
>w EV i trochę pojeżdżą.
I co - bede inaczej jezdzil, niz do tej pory ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.21 20:09 Myjk
- 07.04.21 20:15 Myjk
- 07.04.21 20:19 Myjk
- 07.04.21 21:50 Zdzichu500
- 08.04.21 15:38 J.F.
- 08.04.21 20:07 Myjk
- 09.04.21 15:16 J.F.
- 09.04.21 15:46 Myjk
- 09.04.21 16:27 J.F.
- 09.04.21 16:45 RoMan Mandziejewicz
- 09.04.21 17:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=