eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyToyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowyRe: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
  • Data: 2021-04-08 15:38:03
    Temat: Re: Toyota Mirai - prawdziwa przyszłość samochodów - napęd wodorowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@m...org...
    Wed, 7 Apr 2021 18:13:01 +0200, J.F.

    >Jeżdżę ponad 20tkm rocznie, to więcej niż statystyczny mieszkaniec
    >PL.

    Taksowkarz, kurier ?

    >Na produkcji a nie na recyklingu. Surowców nie brakuje wbrew
    >obiegowej
    >opinii.

    Kiedys zacznie.

    >Może i z OZE, ale nie było celem jej magazynowanie aby jej nie
    >marnować,
    >tylko aby buforować konwencjonalne systemy.

    Konwencjonalne systemy sobie radzily wczesniej bez buforowania.

    >Bywa tak samo, bateria mała, tania, to nikt nie dba o jej należyte
    >wykorzystanie tak aby służyła maksymalnie długo.

    No i ja np prawie zawsze na zasilaczu pracuje, bo i zasilanie pod reka
    jest.
    Wiec z samochodem nie mozesz porownywac.

    >Zapewne nie, tylko dotrze w końcu do ciebie (i innych malkontentów),
    >że to
    >ładowanie (czy też jego brak) to nie jest żaden problem.

    Jak mi ktos powie, ze mam co 200km w trasie robic godzinny postoj to
    widze problem :-P

    J.