-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Test tesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
<59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
<59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<6fd55dty1nw8$.1jkdq04gx59vu.dlg@40tude.net>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Fri, 27 Oct 2017 13:00:25 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6fd55dty1nw8$.1jkdq04gx59vu.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <59f311c9$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.16.160
X-Trace: 1509102025 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.6.16.160:56985
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1868
X-Received-Body-CRC: 4257247494
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617610
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-10-27 o 01:33, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Thu, 26 Oct 2017 10:41:34 +0200, T. napisał(a):
>
>> W dniu 2017-10-25 o 20:48, Mateusz Bogusz pisze:
>>>> Strach w toi wsiąść...
>>>> Malucha to u kowala się naprawiło, albo samemu. A toto?
>>>
>>> Żebyś się paradoksalnie nie zdziwił co łatwiej będzie naprawiać. Dowiemy
>>> się za kilka lat :-)
>>>
>> Każdy element ma jakieś prawdopodobieństwo uszkodzenia. Im mniej
>> elementów, tym bardziej niezawodny sprzęt.
>> T.
>
> Mówisz że prosty jak cep silnik Syreny, czy innego Malucha, musiał być
> bardziej niezawodny niż 1.9tdi który jest skomplikowany o rząd wielkości
> bardziej?
>
Tak twierdzę. Zawsze mechanizm prostszy jest bardziej niezawodny niż
skomplikowany.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.17 13:27 Myjk
- 27.10.17 13:31 J.F.
- 27.10.17 13:37 Myjk
- 27.10.17 13:45 Myjk
- 27.10.17 13:55 Kris
- 27.10.17 14:54 J.F.
- 27.10.17 15:00 J.F.
- 27.10.17 15:15 Mateusz Viste
- 27.10.17 15:25 Marcin N
- 27.10.17 15:52 Myjk
- 27.10.17 15:56 Myjk
- 27.10.17 16:05 J.F.
- 27.10.17 16:08 J.F.
- 27.10.17 16:32 RadoslawF
- 27.10.17 18:01 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=