-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Test tesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
<59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
<59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<6fd55dty1nw8$.1jkdq04gx59vu.dlg@40tude.net>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Fri, 27 Oct 2017 13:00:25 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6fd55dty1nw8$.1jkdq04gx59vu.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <59f311c9$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.16.160
X-Trace: 1509102025 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.6.16.160:56985
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1868
X-Received-Body-CRC: 4257247494
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617610
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-10-27 o 01:33, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Thu, 26 Oct 2017 10:41:34 +0200, T. napisał(a):
>
>> W dniu 2017-10-25 o 20:48, Mateusz Bogusz pisze:
>>>> Strach w toi wsiąść...
>>>> Malucha to u kowala się naprawiło, albo samemu. A toto?
>>>
>>> Żebyś się paradoksalnie nie zdziwił co łatwiej będzie naprawiać. Dowiemy
>>> się za kilka lat :-)
>>>
>> Każdy element ma jakieś prawdopodobieństwo uszkodzenia. Im mniej
>> elementów, tym bardziej niezawodny sprzęt.
>> T.
>
> Mówisz że prosty jak cep silnik Syreny, czy innego Malucha, musiał być
> bardziej niezawodny niż 1.9tdi który jest skomplikowany o rząd wielkości
> bardziej?
>
Tak twierdzę. Zawsze mechanizm prostszy jest bardziej niezawodny niż
skomplikowany.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.17 13:27 Myjk
- 27.10.17 13:31 J.F.
- 27.10.17 13:37 Myjk
- 27.10.17 13:45 Myjk
- 27.10.17 13:55 Kris
- 27.10.17 14:54 J.F.
- 27.10.17 15:00 J.F.
- 27.10.17 15:15 Mateusz Viste
- 27.10.17 15:25 Marcin N
- 27.10.17 15:52 Myjk
- 27.10.17 15:56 Myjk
- 27.10.17 16:05 J.F.
- 27.10.17 16:08 J.F.
- 27.10.17 16:32 RadoslawF
- 27.10.17 18:01 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=