  • Data: 2020-10-08 11:30:50
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I na to odpowiedziałem.

    > Na to nie odpowiadałem, bo było bez związku z wątkiem.

    :) niby tak, ale ja rozumiem, ze pytanie o termy w ok. Wiednia bylo w kontekscie
    nart, czyli odpowiedz, ze lepiej u Wegrow jest troche nie na temat w tym wypadku, bo
    nie bardzo jest skad tamtedy wracac...
    choc w sumie skitury w Rumunii sa calkiem ciekawe ;)

    dobra, z mojej strony EOT odnosnie tych term ;) i nart w watku o Chorwacji