  • Data: 2020-10-08 18:58:27
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, October 8, 2020 at 6:22:05 PM UTC+2, Cavallino wrote:

    >Ale liczyłeś przez Cieszyn?
    Z Wroclawia przez Cieszyn? Toz to chyba bez sensu ;) Nie lepiej z A4 na A1 i na
    Ostrawe? (tak mi sie wydaje, bo ja z Krakowa jezdze na Ostrawe, przez Slowacje nie
    lubie, chociaz mam chalupe kolo Zywca i w sumie moge stamtad zaczynac, jadac na
    Zwardon, ale jeszcze troche ekspresowki brakuje...)

    > Nie szkodzi, też przez Wrocław bym jechał.
    > Oszczędzasz na dwóch winietkach i nerwów na trasie przez Kłodzko i Czechy.

    Hm, jakie dwie winiety? Slowenska tylko (mozna ominac jak covida nie ma... bo droga
    Slowenska 66PLN/7 dni za ~60km jazdy tak na prawde)
    Czeska 50PLN / 10 dni, Au 42 PLN = 92 PLN

    przez Slowacje
    Slowacka 44 PLN / 10dni, Wegierska 61PLN/mc (7 dni troche malo) + A4 Wroclaw-Gliwice
    2x16PLN = 137 PLN

    tez tak uwazam ;)

    > Góry to zło, które należy omijać.

    e tam, jak dla mnie tak samo atrakcyjne jak cieple morze, dlatego lubie riwiere
    Makarska, 2 w jednym ;)