  • Data: 2020-10-08 18:22:03
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-10-2020 o 16:18, J.F. pisze:

    > Ile masz tej drogi do Ołomunca - 80 km ?
    > Tzn od granicy, bo do granicy z Wrocka tez wolna :-)

    O tym mówię.
    W sumie ile, ze 200 km?
    A dalej pseudoautostrady w permanentnym remoncie i kolejne wolne drogi
    do Austrii.
    Opada ta trasa.

    > Tym niemniej widac - 211km dluzsza trasa, 2:19 dluzsza w czasie.
    > Widac nie takie powolne te kilometry :-)

    Ale liczyłeś przez Cieszyn?
    Bo ja tak właśnie najczęściej jadę.

    > No, a ja mam rozrywke na miejscu,

    W sensie leżenia na plaży w Chorwacji?
    Nie ubędzie jej.

    > No i tam tez patrze czy mi sie oplaca pare godzin jechac aby godzine
    > popatrzec :-)

    A co w zamian proponujesz?
    Bo tak kombinując to w ogóle się nie opłaca wyjeżdżać na wakacje.

    > Ale ja pechowo z Wroclawia :-)

    Nie szkodzi, też przez Wrocław bym jechał.
    Oszczędzasz na dwóch winietkach i nerwów na trasie przez Kłodzko i Czechy.

    > Po tygodniu nad cieplym morzem to jakby zadna atrakcja :-)

    Po pół dnia w samochodzie jak najbardziej jest.

    > Ale z Alp to jakos wyjatkowo nie po drodze :-)

    Góry to zło, które należy omijać.