  • Data: 2013-07-22 20:53:48
    Temat: Re: Tesla
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >A gdzie sa te stacje?... Firma ktora oferowala wymienne alumulatory,
    >niedawno zbankrutowala.
    >Elektryczny samochodto neistety, kompletna utopia. Nei wiem jak w

    A co powiesz za 50 lat, jak ropy zabraknie ?
    Biodiesel, bioetanol ?

    >Europie, a;le w USA infratsruktura jest w fatalnym stanie. W Nowym
    >Jorku, jak jest goraco, apeluje sie do mieszkancow zeby wylaczali
    >klimatyzacje, bo siec nei wytrzymuje. Podziemne kable pamietaja
    >nieomalze czasy Edisona.

    No to u nas sporo lepiej.
    I klimat umiarkowany, wiec latem w nocy mozna swojego elektryka
    ladowac bez przeciazania sieci.

    >Beriera do nowych technologii jest infrastruktura. Jak nei bedzie
    >stacji ladowania (albo wymiany akumulatorow) tak hesto jak teraz sa
    >stacje benzynowe, to nic z elektrycznych samochodow nie bedzie. No i
    >ktos bedzie musial produkowac ten pard i jakos go przesylac. Ani
    >obecne elektrownie tego nie zrobia, ani istniejaca siec nei da rady.
    >Kto ma za to wszystko zaplacic? Podatnicy? W imie czego? I ile czasu
    >potrwa zanim sie te infrastrukture zbuduje?

    No i co - przesiadziesz sie na konia czy na rower, bo ropa sie jednak
    kiedys skonczy, wegiel tez :-)
    Wiec moze warto juz dzis budowac infrastrukture, bo potem bedzie za
    pozno :-)

    J.