  • Data: 2013-07-23 01:12:39
    Temat: Re: Tesla
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-22 21:41, Użytkownik megrims napisał:

    > czytałem kiedyś o teorii rodem z NWO i teorii spiskowych, że większość
    > technologii pozwalających na zwiększenie upakowania energii, która
    > mogła by zagrozić ropie naftowej jest wykupywana przez producentów ropy.
    > Może Chińczycy coś wymyślą.

    Bajki.
    Jedyna technologia mogąca zagrozić produktom ropopochodnym w
    motoryzacji to silniki na wodór. Silnik nie jest specjalnie
    skomplikowany i drogi, wodór tanio uzyskasz traktując wodę
    prądem elektrycznym tylko brak pojemników do przechowywania
    tego wodoru pod ciśnieniem. W efekcie pokazywane pojazdy
    demonstracyjne na wodór mają zasięg, sporo mniejszy niż
    elektryczne.