    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Thu, 24 Oct 2013 09:42:31 +0200

    On 2013-10-24 04:55:55 +0200, =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?=
    =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?= <j...@l...waw.pl> said:

    > b) Tu trzeba wytłumaczyć co innego -- jak żyję, nie widziałem jeszcze,
    > by w hipermarkecie jakiś konkretny artykuł tak po prostu zdrożał.

    ??? a ja to widzę dosyć często. Nigdy nie rzadziej niż raz w miesiącu.
    Jak się robi zakupy z elektroniczną listą (dowolny palmtop, czy
    smartfon), to różnicę ceny vs. poprzednie zakupy widać od razu. Nie
    musisz pamiętać cen 250 SKU-sów.

    > Jeśli
    > ktoś uzanał, że trzeba za to samo brać więcej pieniędzy by się opłacało,
    > to zmienia się opakowanie, nazwę, a nade wszystko kod towaru.

    Odnoszę nieodparte wrażenie że nie robisz jednak codziennych zakupów?
    To może choćby tankujesz samochód? Tam też wraz ze zmianą ceny paliwa
    zmieniają kod, nazwę, i wystrój dystrybutora, itp.?

    > Aktualizacje w dół zdarzają się dość często (i mają wtedy taką śmieszną
    > nazwę "promocja").

    Nierzadką sytuacją jest - dajemy dużą etykietę "promocja" i podnosimy
    cenę. Po zakończeniu "promocji" ta podniesiona cena już zostaje. Albo
    "promocja" jest na -0.10PLN, kilka dni później po zakończeniu promocji
    +0.50pln, klient nie zauważy.

    --
    DJ