eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTesco - etykiety z e-papieruRe: Tesco - etykiety z e-papieru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Date: Thu, 24 Oct 2013 09:42:31 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 33
    Message-ID: <l4aj13$pu8$1@news.dialog.net.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-87-105-190-123.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1382600551 26568 87.105.190.123 (24 Oct 2013 07:42:31
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Oct 2013 07:42:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Unison/1.5.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:653732
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-10-24 04:55:55 +0200, =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?=
    =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?= <j...@l...waw.pl> said:

    > b) Tu trzeba wytłumaczyć co innego -- jak żyję, nie widziałem jeszcze,
    > by w hipermarkecie jakiś konkretny artykuł tak po prostu zdrożał.

    ??? a ja to widzę dosyć często. Nigdy nie rzadziej niż raz w miesiącu.
    Jak się robi zakupy z elektroniczną listą (dowolny palmtop, czy
    smartfon), to różnicę ceny vs. poprzednie zakupy widać od razu. Nie
    musisz pamiętać cen 250 SKU-sów.

    > Jeśli
    > ktoś uzanał, że trzeba za to samo brać więcej pieniędzy by się opłacało,
    > to zmienia się opakowanie, nazwę, a nade wszystko kod towaru.

    Odnoszę nieodparte wrażenie że nie robisz jednak codziennych zakupów?
    To może choćby tankujesz samochód? Tam też wraz ze zmianą ceny paliwa
    zmieniają kod, nazwę, i wystrój dystrybutora, itp.?

    >
    > Aktualizacje w dół zdarzają się dość często (i mają wtedy taką śmieszną
    > nazwę "promocja").

    Nierzadką sytuacją jest - dajemy dużą etykietę "promocja" i podnosimy
    cenę. Po zakończeniu "promocji" ta podniesiona cena już zostaje. Albo
    "promocja" jest na -0.10PLN, kilka dni później po zakończeniu promocji
    +0.50pln, klient nie zauważy.

    --
    DJ

    PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: