  • Data: 2013-10-24 22:23:04
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Cholera wie... jednak wydaje mi się, że nawet faktura grająca rolę paragonu
    > powinna się krócej robić, w sumie może minutę, drugą minutę na magazyn...
    > Nie zanudziłem się na smierć, ale pomyslałem sobie, że to jest po prostu
    > marnowanie energii.

    Jak komuś przez pół godziny wynajdują w sklepie zamawiane droselklapy,
    trychtery, abszperwentyle, kajle, uberlaufy i inne holajzy -- no nawet
    nie zauważy kiedy mu fakturę wypiszą.

    > Czyli skoczyli trochę za bardzo hop do przodu i ich sznurowadła wyprzedziły
    > :P

    Albo poza akcją "w trymiga przy kasie" inni generałowie powierzyli mu
    w tym samym czasie zadanie "aktualne ceny na półkach" i "czysta podłoga",
    więc musiał rzucić siły do mpów i etykietek z cenami. No i gdzieś musiało
    zabraknąć.

    > Marne jak dla kogo. Czyż jednak nie jest tak, że lepiej jest tam, gdzie
    > szanuje się każdy grosz, czy to "własnoręcznie" zarobiony, czy to czyjś
    > (tu wydany)? Gdzie mniej kasy leci w błoto... znów w ZUS afera - głównie
    > kierownictwu przez 6 lat wypłacono ponad miliard zyla nagród... Tu się
    > marnuje...

    Ja tę cechę narodową obserwuje od bardzo dawna. Im komuś marniej idzie
    zdobywanie (precyzyjnie wcześniej zaplanowanych) milionów, im szybciej
    ujemny bilans biznesu urasta do milionowych sum, tym bardziej ochoczo
    ktoś taki nazywa "pierdołami" stówę wydaną na taksówkę, trzy stówy na
    telefon, tysiąc na to, dziesięć na tamto...

    Jarek

    --
    Nie zadzieraj jeszcze koszuli
    Nie chcę, nie chcę na tym azbeście