  • Data: 2013-10-25 01:14:07
    Temat: Re: Tesco - etykiety z e-papieru
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnl6j0d8.hgo.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Jak komuś przez pół godziny wynajdują w sklepie zamawiane droselklapy,
    > trychtery, abszperwentyle, kajle, uberlaufy i inne holajzy -- no nawet
    > nie zauważy kiedy mu fakturę wypiszą.

    Ja bym wolał raczej przyjść do sklepu, powiedzieć czego chcę (cholera, to
    mogła być hurtownia...), pan zdejmuje z półki, może dwie minuty bo pójść
    musi, trzecią minutę pisze kwitek, przez następne pół przyjmuje zapłatę i
    wydaje towar do rąk klientowi. Cokolwiek by to było, choćby materiały do
    roztrajbowanego ferszlusa, aby zmienić, co zużyte, choćby tą nieszczęsną
    holajzą. Trącać, to chyba jeszcze nie jest najgorsze zło, choć energia
    zmarnowana.

    > Albo poza akcją "w trymiga przy kasie" inni generałowie powierzyli mu
    > w tym samym czasie zadanie "aktualne ceny na półkach" i "czysta podłoga",
    > więc musiał rzucić siły do mpów i etykietek z cenami. No i gdzieś musiało
    > zabraknąć.

    Najlepiej, aby robil wszystko na raz, za darmo... I dawał się ru... w du...

    > Ja tę cechę narodową obserwuje od bardzo dawna. Im komuś marniej idzie
    > zdobywanie (precyzyjnie wcześniej zaplanowanych) milionów, im szybciej
    > ujemny bilans biznesu urasta do milionowych sum, tym bardziej ochoczo
    > ktoś taki nazywa "pierdołami" stówę wydaną na taksówkę, trzy stówy na
    > telefon, tysiąc na to, dziesięć na tamto...

    Ja już przestałem to ogarniać. Pozyskując sprzeczne informacje, powoduję
    tylko wyjście wskazówki na czerwone pole, "engine seized", i zanim ostygnie,
    to się prawie na krok nie ruszy. Bum... i bezpiecznik wywala. Aby nie
    strzelić bokiem z korby...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.