  • Data: 2014-05-04 12:51:39
    Temat: Re: Teneryfa moim okiem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Zych wrote:
    > IMHO dyskusja nad tym, czy fotografie maja taka czy sraką
    > rozdzielczość wobec faktu oglądania ich w milionie rożnych warunków
    > oświetleniowych i na setkach mniej lub bardziej szmatławych matryc
    > jest jak rozmowa o smaku ciastka oglądanego przez zasmarkaną szybę.
    > Tyle w temacie podniecania się rozdziałką i rozpiętości totalnych
    > prac prezentowanych w internecie.

    Jakoś "XYZUVW" te miniaturki wystarczyły aby orzekać, że Tomasz powinien
    sobie kupić FF oraz uznać że napewno z materiału źródlowego nie da sie
    zrobić dobrych dużych odbitek czy wydruków.

    "XYZUVW" zapomina w swoich poradach sprzętowych, że osoba która nie ma
    zamiaru żyć ze sprzedaży zdjęć tylko fotografuje przy okazdji podczas
    wyjazdów wakacyjnych nie ma ochoty dzwigać plecaka sprzętu fotograficznego.

    FF + zestaw dobrych szkieł dla pełnego formatu nie jest lekkie do noszenia.

    Szczególnie, że jak już kupujemy aparat pełnoklatkowy to bez sensu jest go
    używać z byle jakimi szkłami "kitowymi" tylko ze szkłami profesjonalnymi,
    które nie tylko ważą ale i kosztują.

    > Co do kolegi D. i jego galerii - każdy orze jak może, niech pokazuje
    > co tam chce. Cieńkie to jak barszcz, ale oglądać tego nie trzeba.
    > Niestety pierdoły pociska, o ktorych często pojęcia nie ma
    > (poczytałem sobie) to fakt faktyczny. I nie chęć pokazania prac ani
    > nawet ich poziom czyni z niego buraka, a zabieranie głosu w sprawach,
    > w ktorych z mordą w kuble siedzieć powinien.

    Do kogo ta agresja?

    chciałem zauważyć, że ja sie nikomu z moją galerią pod oczy nie wpycham ani
    nie prosiłem nikogo o ocenę moich zdjęć.

    to czo uczynił "XX... coś tam" przypomina wywlekanie w dyskusji dziadka w
    wermachcie...