  • Data: 2014-05-04 20:57:36
    Temat: Re: Teneryfa moim okiem
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Sonntag, 4. Mai 2014 20:30:04 UTC+2 schrieb Jacek Zych:
    > A propos kościoła - dobra, juz chyba załapałem - chodzi o możliwość zrobienia
    >większego powiększenia i dzięki temu ogarnięcia większej ilości detali, tak...?
    >hmmm... no racja, racja.. Ja jednak ciągle wolę zobaczyć całą fotkę na raz niż >1:1
    w hiper rozdzielczosci, ale oglądane na 6 razy po kawałku. :) Ale jak już
    >wydrukujesz taką fotografię tooo.... hehehe - ale to juz out of topic :)

    nie musi byc o wymiarach ekstremalnie duzych , ale powiekszenie np max 2000 px jest
    bez problemu do pokazania. teraz jest ponize 1000 px - to troche malo.

    chodzi nie tylko o szczegol ale o zroznicowanie tonalne , a ono w krajobrazie odgrywa
    wazna role.To jest wlasciwie cala tresc - kolorystyka , swiatlo , subtelnosc przejsc
    tonalnych - na to potrzeba rozdzielczosci jesli chce sie pokazac cale bogactwo
    motywu.