  • 31. Data: 2013-12-23 14:00:03
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 32. Data: 2013-12-23 14:00:06
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoœ podejrzanie szybko potaniały...
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 23.12.2013 01:12, sundayman wrote:

    > I tak do usrania.
    > A na pozostałych kanałach ;

    Polak zawsze będzie narzekał.
    TVP Kultura, niedziela koło północy: kapitalny magazyn "Co Ty wiesz o
    nauce?"

    --
    Mirek.

  • 33. Data: 2013-12-23 14:04:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
> [...]
    > chodzi o oczekiwanie (dzisiaj) sprawnego TV 4K za 1k$, lub dobrego
    > kontentu w tv, za 10 zlotych na miesiac.

    Myślę że coraz więcej osób łapie że rozdzielczość TV nie spowoduje że gówno
    sączące sie z większości kanałow nie będzie gównem. Ja już od dawna
    zauważyłem że dla mnie ważniejsza jest treść filmu czy programu niz jego
    jakość, dobry film mogę obejżeć w wysokiej kompresji na ekranie mojego
    tabletu bo TRESC jest ważniejsza.

    miałki bezsensowny film bez sensu nie będzie ciekawszy jeśli go będę oglądał
    w 4k i z dzwiękiem hiper Dolby souround na zestawie 40 głośników.

    dlatego mam plazmę HD 50" a dzwięk mam z dobrego zestawu stereo z soldnymi
    dwoma głośnikami.

  • 34. Data: 2013-12-23 14:04:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zapinio wrote:
    > Sundayman,
    > Masz oczywiście rację.
    > Taki jest interes Umiłowanych Przywodców (hodowanie bezmózgiego bydła
    > roboczego).

    Taki jest interes wolnego runku...

  • 35. Data: 2013-12-23 15:19:13
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-12-23 13:54, Marek Dyjor pisze:
    > producenci przefajnowali z szybkością zmian kolejnych generacji TV...

    Wyprodukowali i boją się, żeby nie przeleżały do kolejnych generacji,

    > realnie 4k ma sens dla przekątnej tak 80" czy 100"...
    i nie płaskich, tylko wklęsłych.

    Hehe, były "bańki", potem płaski ekran był symbolem nowoczesności,
    wkrótce być może duże ekrany będą głównie wklęsłe.

    --
    Michał

  • 36. Data: 2013-12-23 15:40:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ja nie porównuję naszego do innych, łaskawco :) Badź uprzejmy nie
    > przypisywać mi wyssanych z palca poglądów.

    A, znaczy masz jakas uniwersalna miare poziomu spoleczenstwa, abstrahujaca
    od porowan, aboslutna i jednoznaczna.

    Gratuluje.

  • 37. Data: 2013-12-23 15:41:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Polak zawsze będzie narzekał.

    Murwa Kać - jaki do nędzy Polak? Jakis egzemplarz Polaka z usenetu to nie
    ogol.

  • 38. Data: 2013-12-23 16:22:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Polak zawsze będzie narzekał.
    > TVP Kultura, niedziela koło północy: kapitalny magazyn "Co Ty wiesz o
    > nauce?"

    Jest jeszcze czasem coś na którymś Discovery, czy tam innym Geographic.
    Nie twierdzę, że 100% jest do dupy - ale 98% na pewno.

    I nie jest to kwestia "abonamentu za 10 zł", jak to ktoś napisał.
    Bo jakość programu ma niewiele wspólnego z budżetem.

    Można by tu przytaczać nieśmiertelne przykłady z PRL ; programów i
    seriali, które się ogląda do dziś. A mega badziewie, produkowanego dziś
    w tysiącach odcinków, albo programów zakrawających na celowe zidiocenie
    widza (" dziś Jacek zdecyduje, z kim przeżyć swój 1-szy raz - z kolegą
    Markiem, czy koleżanką Asią" - myślicie, że to żart ? Nie ! Kiedyś
    miałem pecha trafić na taki "program dla młodzieży". ) jest obrazą dla
    rozumnego człowieka.

    Zapewne, że społeczeństwo składa się głównie z "przeciętnie
    intelektualncych" . Ale co, kiedyś było inaczej ? Nie ? A jakoś widzowie
    oglądali Kabaret Starszych Panów, którego nie wypada porównywać z
    dzisiejszą rozrywką, bo to obraża te arcydziełka.
    No i patrz pan - ludzie to rozumieli chyba, czy jak ?

    TV zamiast odpowiadać na najniższy poziom widza, powinien go także
    kształtować. No ale - komu by się chciało.

    Niestety - poziom TV to równia pochyła.

    Czy mnie to przeszkadza ? Nie bardzo. Bogu dzięki, jest internet, można
    sobie coś ciekawego znaleźć. Szkoda mi tylko młodego pokolenia, które
    nie tylko, że się wychowuje na tym gównie, ale nie ma potem możliwości
    przyswojenia czegoś wartościowego, bo jak ktoś się kształtuje na " Fear
    Factor", to czego oczekiwać...

  • 39. Data: 2013-12-23 16:25:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > warto też zrozumieć ze TV 4K o przekątnej 50" nie ma sensu... bo aby
    > spełnić warunek odległosci do rozdzielczości to trzeba by siadać 1.5m
    > przed nim bop już HD w tym formacie daje nam 3m.
    >
    > realnie 4k ma sens dla przekątnej tak 80" czy 100"...

    Jak to obliczasz?

  • 40. Data: 2013-12-23 17:00:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 15:40:20 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A, znaczy masz jakas uniwersalna miare poziomu spoleczenstwa, abstrahujaca
    > od porowan, aboslutna i jednoznaczna.
    >
    > Gratuluje.

    Dziękuję. Jasne że mam, jak każdy dorosły człowiek. A ty nie masz?
    Współczuję...
    --
    Jacek