  • 41. Data: 2013-12-23 17:26:53
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potania?y...
    Od: fifak <f...@w...pl>

    W dniu 2013-12-22 21:02, zapinio pisze:
    > To jeszcze nic.
    > Dopiero matryce 16K sprawi? , ?e bedzie mo?na dozna? orgazmu ogl?daj?c
    > Ukochanych Przywodc?w...!
    > W przerwach reklam oczywi?cie...

    zaraz zaraz, jutro w TeFałEn idzie POTOP w HD chyba pierwszy raz
    odnowiona wersja HD z przyjemnością oglądnę

    no to za rok na wersje POTOP 4K :) i 3D też nie pogardze

  • 42. Data: 2013-12-23 18:22:38
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...
    Od: fifak <f...@w...pl>

    W dniu 2013-12-22 17:03, Ghost pisze:

    > 55 calowe, o tych samych parametrach wydajnosciowych? skad te dane?

    nie wiem co to są parametry wydajnościowe

    sprawdziłem - identiko matryce AUO:
    55" FHD kosztuje 550$ D-LED 450cd 4000:1 P550HVN05.0
    55" 4K kosztuje 600$ D-LED 450cd 4000:1 P550QVN01.0

  • 43. Data: 2013-12-23 20:24:47
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję. Jasne że mam, jak każdy dorosły człowiek.

    Sprawdzic czy nie naukowiec, albo ktos inny, kto uzywa rozumu.

  • 44. Data: 2013-12-23 20:27:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "fifak" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem co to są parametry wydajnościowe

    Np. to co powoduje, ze da sie na tym filmy ogladac.

  • 45. Data: 2013-12-23 20:30:26
    Od: "michal" <...@b...pl>

    > Taki jest interes wolnego runku...
    gdzie ten wolny rynek ja sie pytam..
    jedyny wolny rynek to gdy chce znaleźć prace..
    a i to mam odczucie ze dotyczy tylko mnie...
    m.

  • 46. Data: 2013-12-23 21:09:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Dec 2013, A.L. wrote:

    > Co to jest "prawdziwy LED"

    Takie cóś, co poznać po czasie reakcji mierzonym w mikrosekundach ;)
    (choć to akurat nie żart - problem wielokrotnego wyświetlania dla "3D"
    zwyczajnie znika)

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2013-12-23 21:21:52
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoœ podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik sundayman napisał:

    > dokładnie.
    > Z powodu remontu od pół roku TV mam w kartonie. Tzn. mam taki
    > "remontowy" 14" usyfiony w tym bałaganie.
    > Ale z 3 osób w domu, tylko ja go używam.

    Przepraszam, ale o czym w ogóle dyskutujecie? Co to jest "telewizor"? A,
    przypomniałem sobie - jakiś jeden analogowy kurzy mi się gdzieś w
    kącie... Juz nawet nie pamiętam jak się go włącza.

    Po co to g... w ogóle oglądać - czasu szkoda!

    Czy 4CIF czy 4k - treść równie gówniana.

    --
    Darek

  • 48. Data: 2013-12-23 21:26:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 21:21:52 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):
> [...]
    > kącie... Juz nawet nie pamiętam jak się go włącza.
    > Po co to g... w ogóle oglądać - czasu szkoda!
    > Czy 4CIF czy 4k - treść równie gówniana.

    No coz, jak widac tysiace ludzi sa sklonne zaplacic tysiece $, aby to
    g* ogladac w "wysokiej jakosci".

    J.

  • 49. Data: 2013-12-23 21:30:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 19:00:01 -0600, A.L. napisał(a):

    > Gdy tygodnik Polityka ukazywal sie jako ogromna plachta papieru, na
    > pierwszej stronie, w parwym gornym rogu, byl rysuneczek Szymona
    > Kobylinskiego.
    > Na jednym takim rysuneczku byl telewizor, w telewizorze dwie glowy.
    > Jedna glowa mowi do drugiej: "I pomyslec Towarzyszu, ze juz niedlugo
    > telewidzowie beda mogli ogladac nasza dyskusje w kolorze!"
    > Widac czasy sie nei zmieniaja

    A w USA inaczej ? Jak znam politykow to bardzo chetnie podniosa sobie
    ogladalnosc, ale z drugiej strony prywatna telewizja za darmo ich nie
    pusci ... choc TVN przeciez tez prywatna.

    Znajomi z USA twierdzili ze "100 kanalow i nic ciekawego nie ma" ...
    cos sie zmienilo ?

    J.

  • 50. Data: 2013-12-23 21:46:08
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    {ciach, przeczytane}

    Uśmiałem się z kobietą - dokładnie tak to wygląda :)

    Miłego.
    Irek.N.