  • 21. Data: 2013-12-23 01:12:48
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoœ podejrzanie szybko potaniały...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To jeszcze nic.
    > Dopiero matryce 16K sprawiš , że bedzie można doznać orgazmu oglšdajšc
    > Ukochanych Przywodców...!
    > W przerwach reklam oczywiœcie...

    dokładnie.
    Z powodu remontu od pół roku TV mam w kartonie. Tzn. mam taki
    "remontowy" 14" usyfiony w tym bałaganie.
    Ale z 3 osób w domu, tylko ja go używam.

    Tzn. włączam sobie na TVn24 i słucham ; Tusk, Jarosław, Jarosław, Tusk,
    dzieci poczęte, Tusk, dzieci poczęte, Jarosław, Ziobro, Jarosław, Tusk,
    Hofman, dzieci poczęte...

    I tak do usrania.
    A na pozostałych kanałach ;

    - kupcie rewelacyjny wałek do malowania !
    - wróżbita Maciej
    - pamiętniki z wakacji - przygody 3 rolników na Ibizie
    - jak ugotować makaron z sosem
    - nowe rewelacje w spr. morderstwa Kasi czy tam Basi...
    - Jakim wspaniałym prezydentem był Lechu - z cyklu Gazeta Polska
    przedstawia (dziś to było na TVP1 :)))
    - dyskusja między posłami (10 osób gada naraz, ubliżając sobie od złodziei)
    - film, na którym ktoś kogoś zarzyna tępym nożem
    - 5 nastolatek dyskutuje, która ma najbrzydszy tyłek
    - jeden gościu żre robaki, a po drugim łażą pająki

    i tak dalej.

    Właściwie nie wiem, czy jest sens spowrotem wieszać ten TV, tylko po to
    , żeby sobie co jakiś czas przelecieć 60 kanałów i stwierdzić, że nie ma
    nic sensownego.
    Tzn. w sumie wiem - nie ma sensu.

  • 22. Data: 2013-12-23 02:00:01
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 23 Dec 2013 01:12:48 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Tzn. włączam sobie na TVn24 i słucham ; Tusk, Jarosław, Jarosław, Tusk,
    >dzieci poczęte, Tusk, dzieci poczęte, Jarosław, Ziobro, Jarosław, Tusk,

    Gdy tygodnik Polityka ukazywal sie jako ogromna plachta papieru, na
    pierwszej stronie, w parwym gornym rogu, byl rysuneczek Szymona
    Kobylinskiego.

    Na jednym takim rysuneczku byl telewizor, w telewizorze dwie glowy.
    Jedna glowa mowi do drugiej: "I pomyslec Towarzyszu, ze juz niedlugo
    telewidzowie beda mogli ogladac nasza dyskusje w kolorze!"

    Widac czasy sie nei zmieniaja

    A.L.

  • 23. Data: 2013-12-23 08:42:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tzn. włączam sobie na TVn24 i słucham ; Tusk, Jarosław, Jarosław, Tusk,
    > dzieci poczęte, Tusk, dzieci poczęte, Jarosław, Ziobro, Jarosław, Tusk,
    > Hofman, dzieci poczęte...

    Kazdemu jego porno

    > I tak do usrania.

    To moze jakis lekarz pomoze?

> [...]
    > żeby sobie co jakiś czas przelecieć 60 kanałów i stwierdzić, że nie ma nic

    Moze kup inny telewizor, jakis przestrojony na wlasciwe pasmo, bo w moim
    jest od cholery filmow, bez reklam.

  • 24. Data: 2013-12-23 09:12:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Dec 2013 19:00:01 -0600, A.L. napisał(a):

    > Widac czasy sie nei zmieniaja

    Czasy się zmieniają lecz poziom TV dalej odpowiada poziomowi społeczeństwa
    :)
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2013-12-23 09:36:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czasy się zmieniają lecz poziom TV dalej odpowiada poziomowi
    > społeczeństwa
    > :)

    Masz na mysli spoleczenstwo oczekujace niewiadomo czego, za niewiadomo jak
    male pieniadze? To by sie zgadzalo, zarowno jest chodzi o oczekiwanie
    (dzisiaj) sprawnego TV 4K za 1k$, lub dobrego kontentu w tv, za 10 zlotych
    na miesiac.

  • 26. Data: 2013-12-23 10:30:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 09:36:30 +0100, Ghost napisał(a):

> [...]
    > male pieniadze? To by sie zgadzalo, zarowno jest chodzi o oczekiwanie
    > (dzisiaj) sprawnego TV 4K za 1k$, lub dobrego kontentu w tv, za 10 zlotych

    Niezupełnie, choć i ten mechanizm dobrze charakteryzuje nasze
    społeczeństwo. Miałem na myśli brak informacji o tym co się dzieje w nauce
    (czy raczej w naukach) albo zaawansowanej technologii wszelkiego rodzaju a
    także tego co się dzieje na świecie, przy czym nie mam tu na myśli listy
    katastrof tylko raczej analizy socjologicznej. Jeśli już coś powiedzą to w
    mikroskopijnej dawce żeby tylko odbiorcom się zwoje mózgowe nie przegrzały.
    I to na przedszkolnym poziomie, na dodatek przekręcone przez
    niekompetentnych komentatorów. Galileo nazywa się "programem naukowym"! :)
    Jak sądzę dzieje się tak ponieważ brak odbiorcy w wystarczającej ilości.
    Wychodzi na to że żyjemy w społeczności przygłupów.
    --
    Jacek

  • 27. Data: 2013-12-23 12:32:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Niezupełnie, choć i ten mechanizm dobrze charakteryzuje nasze
    > społeczeństwo.

    Bardziej mi znany mechanizm charakteryzujacy nasze spoleczenstwo, to
    narzekanie iz nasze spoleczenstwo jest jakies dodupne na tle pozostalych.

    > Wychodzi na to że żyjemy w społeczności przygłupów.

    j.w.

  • 28. Data: 2013-12-23 12:33:10
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Sundayman,
    Masz oczywiście rację.
    Taki jest interes Umiłowanych Przywodców (hodowanie bezmózgiego bydła
    roboczego).

  • 29. Data: 2013-12-23 13:19:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 12:32:00 +0100, Ghost napisał(a):

    > jakies dodupne na tle pozostalych.

    Ja nie porównuję naszego do innych, łaskawco :) Badź uprzejmy nie
    przypisywać mi wyssanych z palca poglądów.
    --
    Jacek

  • 30. Data: 2013-12-23 13:54:30
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > Czy to ma sens?
    > http://www.microcenter.com/single_product_results.as
    px?sku=912170

    > Panel:
    >
    > Display Type LED
    >
    > Screen Size 50"
    >
    > Native Resolution 3840 x 2160
    >
    > Cena w USA: $899.99 netto (z podatkiem 8-9% będzie niecały tysiak
    > USD).

    nie idą... :)

    producenci przefajnowali z szybkością zmian kolejnych generacji TV...

    ludzi zauważyli że im takie TV jest na czorta potrzebny i nie kupują.

    Powiedzmy sobei szczerze... ile masz materiału filmowego o tej jakości?
    który komputer czy konsola da obraz o tej jakości za rozsądną cene, wieć do
    gier też sie nie nadają. Technologia jest podejżewam tania więc mają sporo
    zapasu w cenie.

    warto też zrozumieć ze TV 4K o przekątnej 50" nie ma sensu... bo aby
    spełnić warunek odległosci do rozdzielczości to trzeba by siadać 1.5m przed
    nim bop już HD w tym formacie daje nam 3m.

    realnie 4k ma sens dla przekątnej tak 80" czy 100"...