  • 91. Data: 2013-12-26 03:21:09
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.2933684246194586443@news.neostrada.pl

    > Myślałem że masz szybsze...

    :-) Na jakiej podstawie tak myślałeś? :-)))

  • 92. Data: 2013-12-26 10:09:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Patrzac po ilosci punktow tym handlujacym - musza byc.

    Masz na mysli tunery cyfrowej telewizji naziemnej?

  • 93. Data: 2013-12-26 10:10:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Program wystawiajądcy faktury?

    No jesli mas znapisane, "TVN 109 zlotych" to owszem tak.

    > Tu nie wiara, a statystyka się liczy.:P

    Raczej kontakt z rzeczywistoscia.

  • 94. Data: 2013-12-26 19:50:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zakonspirowany" <x...@g...com> wrote in message

    > W kwestii magnezu to np. Asparaginian (magnez + potas) - 100 szt. za 6 zł.
    > A tak to nie trzeba łykać żadnych innych witamin, bo one są w normalnym
    > jedzeniu. W zimie można brać "witaminę" D, która jest produkowana w skórze
    > pod wpływem słońca i jej niedobór może w jakimś stopniu przyczyniać się do
    > zimowych depresji. Na włosy i paznokcie można wit. E, na wzrok A, ale jak
    > napisałem wcześniej - one wszystkie są w jedzeniu, więc jeśli ktoś nie
    > żywi się wyłącznie kawą i zupkami chińskimi, to będzie żyć bez tych
    > wszystkich super suplementów.

    Magnez i potas też występuje w normalnym jedzeniu.
    Nie ma żadnych wyjątków jeśli chodzi o suplementy - nie mają sensu przy
    zdrowej diecie i niedawne badania wykazały niezbicie ich nieskuteczność.

  • 95. Data: 2013-12-26 20:19:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-12-2013 19:50, Pszemol pisze:
    > Magnez i potas też występuje w normalnym jedzeniu.

    Magnez podobno jest wypłukiwany przez kawę, a gdy ją piłem (ostatnio
    przestałem, choć chyba zaraz pójdę sobie zrobić kubek ulubionego
    espresso), to potrafiłem wypić 5-6 kubków/dzień. Zatem dodatkowy magnez,
    który dla organizmu jest bardzo ważny, jak najbardziej miał sens.
    Podobnie alkohol wypłukuje tiaminę (B1), więc przed i po można sobie
    łyknąć - np. tabletki z drożdży piwnych (200 szt. za 7.89 zł).
    Dalej nie chce mi się wymieniać. W każdym razie kupowanie magnezu za 21
    zł, bo jest najlepiej/najszybciej/najzajebiściej przyswajalny, jest po
    prostu głupie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 96. Data: 2013-12-26 21:09:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Dec 2013 20:21:09 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > :-) Na jakiej podstawie tak myślałeś? :-)))

    no USA, jako przodownik technologiczny... kolega w szwecji z 7 lat
    temu miał już 100mbit jako zwykły "domowy" internet. Teraz u nas
    neostrada w mieście to 20mbit standard. Stąd jestem zakończony że
    masz zaledwie 2

    --
    Marek

  • 97. Data: 2013-12-26 21:37:48
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-12-2013 21:09, Marek pisze:

    > no USA, jako przodownik technologiczny... kolega w szwecji z 7 lat temu
    > miał już 100mbit jako zwykły "domowy" internet. Teraz u nas neostrada w
    > mieście to 20mbit standard. Stąd jestem zakończony że masz zaledwie 2

    W USA "średnia" to 21 Mbps, w Polsce mamy 17, a rządzi oczywiście Azja,
    a konkretnie Hong Kong: 68 Mbps.
    Co ciekawe, na trzecim miejscu Top 10 jest... Rumunia.
    Wychodzi na to, że Pszemol mieszka na Kubie, gdzie jest 2,06 Mbps. ;)

    Ale wszystko pięknie, choć niezbyt wymiernie, przedstawione jest tutaj:
    http://www.netindex.com/ Niewymiernie, bo czynników jest sporo.
    Jakkolwiek niewymiernie, to WTF Włochy? 97 miejsce?!

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 98. Data: 2013-12-26 22:37:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > niedawne badania wykazały niezbicie ich nieskuteczność.

    dodajmy, ze badania z youtuba

  • 99. Data: 2013-12-27 00:26:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > dodajmy, ze badania z youtuba

    Jasne, jasne... youtuba...

    Albo stąd: http://annals.org/article.aspx?articleid=1789253

  • 100. Data: 2013-12-27 00:29:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no USA, jako przodownik technologiczny... kolega w szwecji z 7 lat temu
    > miał już 100mbit jako zwykły "domowy" internet. Teraz u nas neostrada w
    > mieście to 20mbit standard. Stąd jestem zakończony że masz zaledwie 2

    USA nie jest przodownikiem technologicznym jakim był dawniej... :-)
    To raz.

    Poza tym - kto powiedział że muszę mieć najszybsze z dostępnych? :-)
    Zwłaszcza że rozpiska cenowa raczej odstrasza od płacenia za prędkość
    większą niż potrzebujesz...

    Twój kolega miał 100Mbit, może do czegoś takiej prędkości potrzebował.
    Ja nie widzę zastosowania dla tego typu transferów w domu... Ty widzisz?

    Te 2.5MBit mam nieruszane od jakichś 6-7 lat, zaniedbałem uaktualnienia
    abonamentów po prostu bo nie widziałem wcześniej potrzeby przyspieszenia.
    Teraz dopiero zaczynam to zauważać gdy treść w sieci wzbogaca się
    o filmy 720p i 1080i/p.