  • 1. Data: 2013-12-19 13:25:59
    Temat: AVR plytka - Merry Chritmas
    Od: h...@a...pl

    Witojcie,

    moglibyscie mi pomoc? Synowi lat 15 kupilem pod choinke plytke
    uruchomieniowa GOTRONIK (zestaw uruchomieniowy AVR ATmega16 (ale jest
    32) - wersja 2. Jestem w delegacji do samych swiat i nie mam jak (poza
    tym sie nie znam na tyle aby cos teraz kombinowac).

    Moglby mi ktos napisac kawalek programu i skompilowac go do wsadu...a
    potem to tylko bym go mogl wgral do procka i ew podlaczyc pare
    kabelkow (przed zapakowaniem prezentu) Aby:

    - aby przelecial sie po diodach LED, zapipczal pare razy i wyswietlil
    Merry Christmas 2013 (na LCD)

    Bylbym wdzieczny za pomoc. Pewnie z czasem mlody da sobie rade a i ja
    pewnie tez bede musial sie czegos nauczyc. Ja kiedys programowalem ale
    tylko w Pascalu na PC. Mlody ma isc troche inna sciezka, ale na razie
    jest zielony jak choinka.

    --
    jakby cos to jestem pod adresem peptulis malpa web kropka de

  • 2. Data: 2013-12-19 13:55:57
    Temat: Re: AVR plytka - Merry Chritmas
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Uzytkownik <h...@a...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Merry Christmas 2013 (na LCD)

    > jakby cos to jestem pod adresem peptulis malpa web kropka de

    Skoro w delegacji, to jesli w Niemczech, to moze jednak zamiast
    "Merry Christmas" niech wyswietli "Frohe Weihnachten",
    no bo przeciez nie "Wesolych Swiat" :P

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-12-19 14:01:07
    Od: h...@a...pl

    On Thu, 19 Dec 2013 13:55:57 +0100, "Marek" <t...@f...kuku.pl>
    wrote:

    >Uzytkownik <h...@a...pl> napisal w wiadomosci

    >Skoro w delegacji, to jesli w Niemczech, to moze jednak zamiast
    >"Merry Christmas" niech wyswietli "Frohe Weihnachten",
    >no bo przeciez nie "Wesolych Swiat" :P

    ja nie napisalem, ze jestem w .de tylko publicznie podajac swoj email,
    uzywam niemieckiego. Ja jestem w .pl

    No to zmodyfikujmy:

    przycisk:

    1 - Wesolych Swiat
    2 - Merry Christmas
    3 - Frohe Weinachten
    4 -
    5
    6
    7
    8

    przy zmienia napisu beep

    Bylbys to wstanie napisac dla mnie?

  • 4. Data: 2013-12-20 12:36:07
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > ja nie napisalem, ze jestem w .de tylko publicznie podajac swoj email,
> [...]

    Niestety za malo mam doswiadczenia w tej kwestii, doczekalbys
    sie gotowca moze na Wielkanoc :D

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2013-12-21 13:35:21
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 14:01:07 +0100, h...@a...pl napisał(a):

    > Bylbys to wstanie napisac dla mnie?

    pewnie masa ludzi nie ma co robic na kilka dni przed swietami tylko pisac
    to dla Ciebie... no, ale powodzenia.

    --
    jg