  • Data: 2012-05-03 11:05:53
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Animka wrote:
    > Mam możliwość, ale po prostu nie chcę, bo mi się ustawienia na Play
    > albo na Orange przestawią. Do tego celu za jakiś czas wykorzystam
    > telefon LG GT505.

    Animka i jej wielce przydatna pomoc oraz rady z .... wyjęte :P

    http://www.gsmarena.com/samsung_c6712_star_ii_duos-3
    921.php
    Ten telefon to urządzenie 2G, więc z Aero2 nie zadziała.

    To jedyny, do jakiego dostałem od czytelników jdtech.pl potwierdzenie,
    że działa. Zupełnie inną kwestią jest - jak to działa. Najgłupsze jest
    to, że to główna karta musi być Aero2, bo drugi interfejs jest tylko 2G.

    > Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś
    > gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

    No tak, nagrywanie to najważniejsza funkcja przy obsłudze Aero2.

    Jakub