  • Data: 2012-05-04 09:15:54
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Danecki" napisał:

    > Wniosek 100% prawidłowy. Widzę, że lektura mojego artykułu
    > na marne nie poszła :D

    No przecież to lektura obowiązkowa ;-)
    BTW: ostatnio w pracy ktoś przytargał netbooka, modem i kartę Aero 2, żeby
    poskładać to do kupy. Skorzystałem z okazji, żeby sprawdzić, czy ta karta
    zadziała również z moim netbookiem Samsung NC-10 (z Plusa), posiadającym
    wbudowany modem. W trakcie ustawiania parametrów połączenia ów świeżo
    upieczony posiadacz karty udzielał (słusznych skądinąd) instrukcji,
    podpierając się gęsto zwrotami typu "na jdtech napisali", "według jdtech"
    itp. Nie chcąc wyjść na nieoczytanego prostaka, rzuciłem w którymś momencie:
    - Tak, Jakub to tęgi łepuś...
    - Jaki Jakub?
    - No, Danecki.
    - Nie znam...
    ;->

    Dla ewentualnego archiwum: karta w tym netbooku zadziałała, należało tylko
    usunąć z ustawień modemu string inicjalizacyjny, który kiedyś tam wbiłem,
    gdy korzystałem z karty Play. Winda dziarsko melduje nawiązanie połączenia
    na 7,2 Mb/s ;-) Więc parę dni później i ja kupiłem se kartę, a co...

    JoteR