  • 1. Data: 2012-05-02 08:40:55
    Temat: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Poszukuję telefonu na dwie karty sim z androidem
    w mare zgrabnego dla kobiety

    wygoglowalem takie:

    GIGABYTE G1310 GSmart
    GIGABYTE GSmart Rola
    MOTOROLA XT800
    myPhone A320 Next
    TREECON X2
    VIEWSONIC V350

    ale na allegro nie ma ich, może ktoś zna inne modele łatwo dostępne?

    Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać rozmowy
    na areo2 internet,
    czy to nie będzie problem?

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2012-05-02 08:53:47
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać
    > rozmowy na areo2 internet,
    > czy to nie będzie problem?
    poczytaj jakie cyrki są z uruchomieniem internetu z Aero2 w np HTC
    DesireZ, potem zastanów się czy i jak to zrobisz w s-simowcu.
    ToMasz

  • 3. Data: 2012-05-02 09:19:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Amir" napisał:

    > Poszukuję telefonu na dwie karty sim z androidem
    > w mare zgrabnego dla kobiety
    >
    > wygoglowalem takie:
    >
    > GIGABYTE G1310 GSmart
    > GIGABYTE GSmart Rola
    > MOTOROLA XT800
    > myPhone A320 Next
    > TREECON X2
    > VIEWSONIC V350
    >
    > ale na allegro nie ma ich,

    A (za przeproszeniem) Allegro to jedyny kanał dystrybucji dozwolony na
    terenie RP?

    > Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać rozmowy
    > na areo2 internet,
    > czy to nie będzie problem?

    Na tych aparatach, które mają tylko EDGE, nie będzie żadnego problemu - po
    prostu Aero 2 nie będzie działać. Ale o tym chyba wiesz, z pewnością
    czytałeś specyfikacje wymienionych aparatów, podobnie jak wymagania dot.
    Aero 2. Na innych będą problemy, bo niby dlaczego miałoby ich nie być?
    Zamiast więc grzebać w śmietniku zwanym eufemistycznie portalem aukcyjnym w
    poszukiwaniu egzotycznej chińszczyzny, kup jakiś normalny aparat i stosowny
    pakiet internetowy. Powinno wyjść taniej, a z pewnością prościej.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-05-02 10:59:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]
    -----------------------------

    Kartę Areo2 juz mam wiec chciałby ją wykorzystać, w telefonie żony,
    W telefonie LG z windows phone 7,5 działa areo2 dobrze nawet jako wifi
    udostęniajac połączenie.

    To może jest jakis telefon bez androida z wifi , ktory poradzi sobie z areo2
    + druga karta?

    pozdrawia
    AT

  • 5. Data: 2012-05-02 12:26:30
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Amir wrote:
    > GIGABYTE G1310 GSmart
    > GIGABYTE GSmart Rola
    > MOTOROLA XT800
    > myPhone A320 Next
    > TREECON X2
    > VIEWSONIC V350
    [...]
    > Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać
    > rozmowy na areo2 internet, czy to nie będzie problem?

    Jedyny znany, który działa faktycznie z Aero2 (wsadzony jako główna
    karta SIM) to GSmart G1345 w wersji europejskiej. Nie mam żadnego innego
    potwierdzenia.
    Dodatkowo inne GSmarty mają błędy w specs i deklarują UMTS 900 nie mając
    go w praktyce.

    Jakub

  • 6. Data: 2012-05-02 13:18:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości
    "Amir" napisał:

    >A (za przeproszeniem) Allegro to jedyny kanał dystrybucji dozwolony
    >na terenie RP?

    Jak czegos nie ma na allegro, to tego nie ma :-)

> [...]
    >problemu - po prostu Aero 2 nie będzie działać. Ale o tym chyba
    >wiesz, z pewnością czytałeś specyfikacje wymienionych aparatów,

    Zeby to bylo takie proste.

    A ja sie podlacze z innym pytaniem - jak to jest ze wspolczesnymi
    smartfonami ?
    Dzialaja z Aero, nie dzialaja ?

    J.

  • 7. Data: 2012-05-02 13:46:21
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    A ja sie podlacze z innym pytaniem - jak to jest ze wspolczesnymi
    smartfonami ?
    Dzialaja z Aero, nie dzialaja ?

    Wiem ze jest jakas blokda, ale np na WIndows Phone 7.5 na telefonie z LG
    zadzialalo bez problemu,
    w wolnej chwili sprawdze na Samsungu Galaxy i na HTC Desire z romem MIUI.

    Zaryzykuje i kupie Samsunga DUOZ-B7722
    jak nie pojdzie z areo2 +karta play

    to i taka chce stacjonarny przenieść z Tmibile z opcji 2w1
    do Play stacjonarny + drugi numer z tych co są 2w1 w erze do play fresh.

    Wyjdzie taniej utrzymanie stacjonarnego, większość w rodzinie ma i tak play
    allinclusiwe, więc bedą darmowe rozmowy wewnątrz sieci,
    tylko zastanawiam się czy era bez problemu umożliwi oddanie obu numerów 2w1
    jako dwa osobne do play.?

    w ostateczności do areo2 kupie Huawei E583C-2 modem albo jakis tańszy
    odpowiednik.

    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2012-05-02 14:33:36
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Dziękuję za informacę jest na allegro :)
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-05-02 14:39:35
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 09:19, JoteR pisze:

> [...]
    > poszukiwaniu egzotycznej chińszczyzny, kup jakiś normalny aparat i stosowny
    > pakiet internetowy. Powinno wyjść taniej, a z pewnością prościej.

    A ne tym nie androidzie będzie działało? Jeszcze nie próbowałam, bo ten
    telefon mam narazie do innych celów.
    http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-c6712-star-ii
    -duos--dual-sim--2540.html

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-05-02 14:43:31
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    A ne tym nie androidzie będzie działało? Jeszcze nie próbowałam, bo ten
    telefon mam narazie do innych celów.
    http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-c6712-star-ii
    -duos--dual-sim--2540.html

    Jeśli masz możliwośc sprawdzenia czy zadziała z kartą Areo2, sprawdz proszę
    jak nie zadziała to zamówie ten GSmart G1345
    Kolega w poście poniżej pisze, ze ten powinien zadziałać z Areo2.

    koszt nowego 600zł netto nie jest taki zły ma 500MB ram i Rom tez 500MB
    na androidzie

    pozdrawiam
    AT