  • Data: 2012-05-03 13:56:41
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, ja w Play-u mam abonament za 19 zł (bez telefonu). Przez
    internet załatwiałam i podobno jest taniej.
    Teraz jeszcze czekam na skończenie umowy w Orange. Umowa kończy mi się w
    lutym dopiero.

    --
    animka

    Czyli masz abonament za 19zł do tego dokupisz 10zł miesięczne opcje darmowe
    do stacjonarnych?

    razem to będzie 29zł jesli tak do chyba się skuszę :)

    do tego stacjonarnego gdzie abonament chce brac 20zł aby 10zł dodatkowo bylo
    do stacjonarnych gratis,

    pozdrawiam
    AT