  • Data: 2012-05-03 14:21:29
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-03 11:05, Jakub Danecki pisze:

    > Animka i jej wielce przydatna pomoc oraz rady z .... wyjęte :P

    Przeciez nie poradziłam, bo nie sprawdzałam.

    > http://www.gsmarena.com/samsung_c6712_star_ii_duos-3
    921.php
    > Ten telefon to urządzenie 2G, więc z Aero2 nie zadziała.

    No to trudno. Mnie to jest obojętne. Ktoś pisał, że na wifi też
    zadziała. Ja tam nie wiem, bo moja karta leży w szufladzie.

    > To jedyny, do jakiego dostałem od czytelników jdtech.pl potwierdzenie,
    > że działa. Zupełnie inną kwestią jest - jak to działa. Najgłupsze jest
    > to, że to główna karta musi być Aero2, bo drugi interfejs jest tylko 2G.

    W sumie nie ma różnicy czy karta głowna czy nie, bo jest z boku
    przelącznik kart, poza tym jak ktoś zadzwoni to telefon niezależnie od
    wybranej karty i operatora połączy zawsze.

    > No tak, nagrywanie to najważniejsza funkcja przy obsłudze Aero2.

    W Aero to rzeczywiście nie, ale wygodniej jest nosić sam telefon niż
    telefon i aparat fotograficzny.

    Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w
    telefonie LG GT505.

    --
    animka