    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Teksas się nie przyznaje
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 8 Jul 2021 11:24:39 +0200

    On Thu, 8 Jul 2021 02:12:12 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Bateria do laptopa Dell Precision M6600. Baterię nadzoruje układ BQ
    > 80589, na nim jest logo TI. Szukam tedy jakiegokolwiek opisu, a TI
    > twierdzi, że nie zna swojego dzieła.

    Jesli mnie skleroza nie myli, to takie uklady robila poczatkowo
    Unitrode, ale dawno temu kupil ich TI.
    I rozwijal kolejne uklady z tej serii.

    Dziwne tylko, ze tego nie znajduje.
    Moze cos zle odczytales, albo numerek sobie, a to jednak jakis inny
    numerek oficjalnie.
    aktualne gdzies tu
    https://www.ti.com/power-management/battery-manageme
    nt/monitors-balancers/overview.html

    Co ciekawe - strona TI znajduje cos dla "BQ-80589" tylko jakos w tych
    linkach nie mozna sie doszukac tej tresci.
    Swiezo usuneli? czy jakies przypadkowe trafienia, bo szuka "BQ" i
    "80589" osobno?

    Moze Cie zainteresowac opis ogolny:
    https://www.ti.com/lit/pdf/sluaa98
    czy BQstudio
    https://www.ti.com/tool/download/BQSTUDIO-STABLE

    > Zabawa w resetowanie baterii w innych lapkach jest dosyć prosta, jak
    > jest zewnętrzny eeprom, ale tu najwyraźniej jest zaszyty w tym układzie.
    > A jednak skoro jest firma, która resetuje licznik i regeneruje baterię,
    > to musi mieć jakoś dostęp do dokumentacji.
    > Doktoryzuję się z tego w celach bardziej poznawczych, niż ekonomicznych,
    > ale jeśli ktoś ma pomysł, jak ugryźć temat, to byłbym wdzięczny.

    Jest jeszcze szansa ze pare pelnych wyladowan i ladowan odswiezy
    zawartosc.

    J.