    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Date: Tue, 18 Oct 2022 11:55:56 +0200
    <thjt5s$lp2$1$horizn@news.chmurka.net> <16qbrhcdfw1zs$.dlg@myjk.org>
    <ti6ltb$c3l$1@gioia.aioe.org> <o...@l...harvard.local>
    <ti8pfk$qg5$1@gioia.aioe.org> <ti8ppj$hvo$2$Cav@news.chmurka.net>
    <ti93dl$1ofp$1@gioia.aioe.org> <ti9jnc$913$3$Cav@news.chmurka.net>
    <tih8vh$h0n$2$Shrek@news.chmurka.net> <tij715$omv$2@news.icm.edu.pl>
    <tijvbd$ibq$3$Shrek@news.chmurka.net> <tik3pi$qp8$1@news.icm.edu.pl>
    <uje66ac9d2fk$.sb76unppxww0.dlg@40tude.net>
    <tikcvm$sib$1@news.icm.edu.pl>
    <1kehq6zqmw2wr.olk602ajsihg$.dlg@40tude.net>
    <tilrs2$kke$1$Cav@news.chmurka.net>

    On Tue, 18 Oct 2022 11:32:50 +0200, Cavallino wrote:

    > W myśl tej samej zasady, skrzynka po jabłkach zamiast foteli też wystarczy.

    Nie. Fotel ma byc wygodny. Nie wymagam skóry, moze nawet nie chce.
    Wymagam klimy, ale szyberdach jest zbedny.
    Itp.

    Podgrzewanie fotela ... no, nawet fajne bylo. Ale jak ma kosztowac
    kilometry zasiegu, to chyba nie chce :-(

    Rozkladane fotele ... bardzo chetnie, ale w moich ostatnich
    samochodach sie chyba tak nie rozkladaly, zeby spac sie dalo.
    A w elektryku by sie chyba przydalo ... na ładowarkach :-)
    Pod warunkiem, ze nie planuje dlugich tras z dziecmi,
    bo sie wtedy i tak nie zmiescimy :-)

    Wiec na pewno nie bede sie podniecal - o, elektryk, ilez fajnego
    wyposazenia on ma, ktore wcale mi nie jest potrzebne :-)

    > A knyf polega na tym, że robić odwrotnie.
    > I od razu wychodzi że to żadna oszczędność.

    Placic za rzeczy malo przydatne?
    Gratuluje zarobkow :-)

    > Ogranicz, byle byś coś zrobił ZANIM zaczniesz cokolwiek pisać i negować.

    To zaproponujcie cos, wy sie znacie na elektrykach, ja chwilowo
    czekam, az sie sytuacja wyklaruje :-)

    I sie klaruje ze pojazdy jakby coraz tansze (ale inflacja), ladowarek
    przybywa, a prad coraz drozszy. ON tez drogi, benzyna droga - czas
    na hybryde z LPG ? :-)

    J.